Visgi apsisisprendėte – jums labai reikia Rc sraigtasparnio! O iš kur jį gauti ? Senukuose ar Maximoje jo tikrai nerasite

. Ir iš vis, Lietuvoje esant mažai paklausai, tokių parduotuvių yra vos kelios (
www.modelis.lt ,
www.rcshop.lt ,
www.rcmarket.lt), turinčios ribotą kiekį modelių ar jų detalių.
Taigi, kad ir kaip norėtumėte, teks pasidairyti ir užsienyje. Parduotuvių ten netrūksta, tačiau ar visos yra patikimos kai pardavimo operacijos atliekamos interneto pagalba ... ?
Tvarkingoje el. parduotuvėje tūrėtų būti norodyta:
• Kaip pristatoma prekė
• Kiek teks laukti prekės
• Kiek tai mums kainuos
• Kokios prekės grąžinimo ir garantijos sąlygos
• Parduotuvės kontaktiniai duomenys
Patikimiausia ir jau išbandyta el. parduotuve laikyčiau
www.rc-expert.com. Taip pat, sraigtasparnį ar jo detales galima būtų įsigyti viename iš populiariausių pasaulio aukcionų
www.ebay.com.
Dažniausiai už pasirinktą modelį ar jo detales teks mokėti kreditine banko kortele. Prieš pirkimą būtinai papildykite ją suma, truputi didesne nei numatoma pirkinio kaina. Nors kreditinė kortelė ir leidžia mums pirkti į skolą, tačiau po to teks mokėti gana didelius procentus kol skola bus grąžinta. Užsisakant prekę teks įvesti kortelės numerį, jos tipą ar galiojimo laiką. Sumokėjus pinigus belieka laukti siuntinio.
Paprastai prekės pristatomos trimis būdais:
• Air Parcel
• Express
• Surface Parcel
Paaiškėjus, kad prekė neturi tų savybių ir funkcijų kurios buvo nurodytos internete, ji neatitinka sutarties ir yra nekokybiška, turėtume nutraukti sutartį. Tektų raštu pranešti apie tai pardavėjui per septynias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos. Gražinę siuntinį atgautumėme sumokėtus pinigus.
Verta žinoti, kad jei prekė yra kokybiška, bet ji mums jau nereikalinga ar yra neįdomi, ją galime grąžinti pardavėjui 10 – 14 dienų bėgyje arba kitaip (tūrėtų būti nurodyta parduotuvės taisyklėse), jei nėra pažeistas prekės įpakavimas. Tačiau, tokiu atveju, pinigai bus grąžinti tik už įsigytą prekę. Pristatymo moesčius ir papildomas išlaidas galite užmiršti.
Sumokėjus už prekę ir jos negaunant, galime parduotuvei išsiųsti registruotą laišką, kuriame nurodytume parduotuvei papildomą pristatymo terminą su pastaba, kad jei vėl prekės negausime – nutrauksime sutartį. Nepadėjus, dėl pažeistų teisių gynimo vertėtų kreiptis į atitinkamas institucijas, teismą.