RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai http://www.rcm.lt/ |
|
Dėl garantijų RC prekėms http://www.rcm.lt/viewtopic.php?f=14&t=1001 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Virginijus [ 12 Lap 2005 19:47 ] |
Pranešimo tema: | Dël garantijø RC prekëms |
Autorius: | Kazimieras [ 12 Lap 2005 21:24 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Kestutis [ 12 Lap 2005 23:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | eggg [ 13 Lap 2005 11:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | ReM [ 13 Lap 2005 14:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Saulius [ 13 Lap 2005 15:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Autorius: | Kestutis [ 13 Lap 2005 20:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Tiesą sakant internete kiek teko matyti skelbimus, tai visur rašydavo tik amperų maksimumą reguliatoriams. Jei nėra apkrovos arba apkrova maža, tai mažai amperų bus siurbiama, tačiau apie amperų minimumo tai neteko matyti... Ir tai, kažkaip keistai skamba, kad prie fiksuoto voltažo ir minimalių amperų kažkas degtų... Varikliukuose (ir tai retai) teko matyti max RPM, kad be apkrovos ir prie nemažo voltažo perspėjama, kad varikliukas gali išsilakstyti į gabalus. Tiesa pačiam teko matyti, kad prie mažų gazų brushless trūkčiodavo, nesisukdavo ir varikliukas sparčiai kaisdavo (tada išmokau kad brushless nedraugauja su minimaliomis (3-5%) gazų apsukomis), bet čia juk netas atvejis... Mistika... arba aš kažko nesuprantu. |
Autorius: | ReM [ 13 Lap 2005 21:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Prie mažo gazo trūkčioti neturėtų. Jei trūkčioja, tai arba vijų skaičius neteisingas, arba propeleris per didelis. |
Autorius: | Kestutis [ 13 Lap 2005 22:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai kad trukčioja ir DIY300 Apex ir gamyklinis brushless. Ir kiek teko matyti kitus skraidančius su brushless, tai irgi pastebėdavau, kad nevisada iškarto pradeda suktis brushless'ai. Kaip vėliau perskaičiau kažkur internete, tai čia priklauso nuo reguliatoriaus ir kad čia jis "mėgina susikalbėti su motoriuku" (nepamenu, kaip tiksliai ten angliškai buvo išsireikšta). Iš asmeninių pastebėjimų, tai: kai gazų mažiau, motoriukas vangiau klauso kontrolerio ir nenoriai pradeda suktis (spurda po 5 laipsnius tai pirmyn tai atgal, kol pradeda normaliai suktis). O kai duodi didesnius gazus, tai susidaro toks įspūdis, kad galios pakanka ir motoriukas gyviau pradeda suktis. Beje, pradėjus motoriukui suktis, dėl inercijos įtakos, galima sumažinti gazus iki labai mažų arba kol visai motoriukas sustoja. Tiesiog pati pradžia tokia... gruboka. Spėčiau, kad visa tai susiję su dažniu, kuriuo veikia kontroleris, bei varikliuko sukimosi greičiu ir inercija. Dėl išvardintų pastebėjimų, stengiuosi pradžioje gazuoti iškarto iki 30-50%, o pradėjus motoriukui suktis, laisvai keičiu greičius betkokiame diapazone (nuo 5 iki 100%) Beje visi šie pastebėjimai ir su papigučiu "noname" modelio kontroleriu ir su kokybišku Jeti. Tas pats tiek su propeleriu tiek be jo. Gal pas jus kitokie brushless bei kontrolerių kombinacijos švelniai startuoja. Pasidalinkite patirtimi. Brushed varikliukai Labai švelniai startuoja - galima praktiškai nuo 50-100 RPM pradėti (iš akies tiksliau nepasakysiu, o pamatuoti kol kas neturiu kuo). |
Autorius: | ReM [ 13 Lap 2005 22:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Brushless variklio paleidimas - ne pats paprasčiausias dalykas. Paleidimo metu gali būt tokie reiškiniai, nuo kontrolerio priklauso, kokia ten paleidimo programa. Kol variklis nesisuka, kontroleris negauna atgalinio ryšio. Todėl paleidinėja "aklai". Lėktuvui tai neturi reikšmės. Dėl šitos priežasties, tokie varikliai netinka auto modeliams, nes labai jau lievas startas. Ten brushless varikliai su atskirais padėties davikliais. |
Autorius: | Saulius [ 13 Lap 2005 23:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Pas mane dabar yra jeti70A reguliatorius tai jis startuoja paveluotai, bet normaliai jokiu trukciojimu. |
Autorius: | Virginijus [ 14 Lap 2005 00:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Bekolektoriniai varikliai yra dviejų tipų: su sensoriais ir be sensorių. Sensoriniams varikliams reguliatoriai naudoja variklyje esančių daviklių signalą rotoriaus padėčiai nustatyti. Besensoriniai varikliai tam reikalui naudoja laisvos apvijos atgalinę EVJ. Atgalinė EVJ proporcinga variklio apsisūkimams bei priklauso nuo pačio variklio savybių. Variklio starto metu atgalinės EVJ nėra, todėl naudojami yvairūs algoritmai(beganti seka, pozicionavimas ir kt.) varikliui išsukti iki reikiamų apsukų, kai matuojančios apvijos impulsas tampa pakankamai didelis ir jį galima išmatuoti. Priklausomai nuo reguliatoriaus tipo, atgalinės EVJ išskyrimui gali būti naudojami filtrai ir įtampos dalikliai. Filtrų pagrindinis trūkumas, jų varžos priklausomybė nuo dažnio t.y. variklio sūkių. Jei variklis paleidžiamas be apkrovos, dėl per didelių sūkių gali nusimušti sinchronizacija ir reguliatorius sudegti. Kai kurie regulitoriai naudoja netiesioginius fazės nustatymo metodus, todėl jiems dirbant su varikliais be apkrovos gali pasimaišyti protas(panašiai kaip su ABS, jei ratas praslysta, sistema supranta, kad taip negali buti ir pradeda jį stabdyti). Taigi bekolektorinių-besensorinių variklių traškėjimas starto metu yra natūralus ir neišvengiamas. Šiuo metu jau yra gaminami nauji reguliatoriai su tiesioginiu EVJ matavimu. Jie yra be filtrų ir įtampos daliklių, bet startinio traškėjimo visiškai išvengti kol kas negalima(bent jau aš apie tokia technologiją negirdėjau). |
Autorius: | extreme [ 14 Lap 2005 00:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Man atrodo kad dega jie labiau ne ant laisvu sukiu, o butent startuojant. Kadangi srove priklauso nuo atgalines variklio riciu indukcijos, kuri dideja didejant apsukoms (kuo didesne indukcija tuo mazesne srove). Kai variklis stovi vietoje, tai kaip ir tos indukcijos nera, o variklis gali "paimti" tiek, kiek leidzia omo desnis, ir tas skaicius gerokai virstytu visu elementu maksimumus (akumuliatoriaus, variklio, ir reguliatoriaus). Daugumoj reguliatriu startas yra gerai apgalvotas, duoda mazesnes sroves ir visa kita... Kiek turejau reikalu su reguliatoriais sitais tai pas juos yra kazkoks "nedadelas" programos. Starto metu jie duoda per daug sroves, starto metu regulitarius pasyla. Jeigu tarkime tikriname varikli ant laisvu, tai pabandysime ta starta pakartot bent kelis kartus (as taip daryciau). Tas galejo tapti "magic smoke" priezastimi. Fenomenas kad 10 A dega daugiau nei 18 A reguliatoriai man atrodo yra labai aiskus. Siuo atveju yra sudentinga nusprest kas kaltas... |
Autorius: | Vitalka [ 14 Lap 2005 08:17 ] |
Pranešimo tema: | |
Nukrypote nuo temos, ponai moksklininkai. Geriau pagalvojame del garantiju. Pirmiausia ka reiktu zinoti - kokiai grupei visi sie rc daiktai priskiriami pagal istatyma. Sutikite, kad Virgis gali nusistatyt bet kokias taisykles, bet jeigu as ateisiu su inspektoriumi, tai visos jo taisykles bus niekines. Jeigu istatymais numatyta, kad sioms prekems yra privaloma 1 metu garantija, tuomet Virgiui matau dvi iseitis. Pirma - paruosti kuo detalesne ir issamesne naudojimo instrukcija. Antra - neprekiauti zemo "atsparumo kvailiams" daiktais. Visi kiti "vietiniai" susitarimai manau yra visiskai nereikalingi. Galbut kazkoks kuklesnis zmogutis ir gris apsiverkes, jeigu jam nepakeis kokio nors sugedusio daikto, bet as prizadu, kad jeigu taip nutiks man, tai pakelsiu ant koju puse kokybes inspekcijos (aisku jeigu pries tai neiseis susitarti graziuoju) O:) |
Autorius: | Virginijus [ 14 Lap 2005 09:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |