Na, gerai paruošti nitro yra reikalų: kai modelis naujas reikia jam padaryti apkatke, temperatūros negali viršyti nustatytos normos, kitaip normaliai netrauks ir gadinsis variklis. Pati apkatke trunka 3-5bakai, tačiau pilnai baigiasi po ~10 bakų (po 3-5 galima jau normaliai važinėt, jei nenurodo kitaip). Atrodo, kad pasivažinėti bus vienas malonumas, tačiau turi visada atsakomybę dėl modelio, turi matuoti variklio temperatūrą, kad variklis neperkaitinėtų, reguliuotis mišinį, kurio nesureguliavus bus per maža/didelė temperatūra ir gadinsis variklis, gali pradžioje būti sunkoka gerai nustatyti, tačiau su laiku išmokstama. Dar kas yra nepatogu, kad po paskutinio pasivažinėjimo tą dieną dar teks užtrukti ~1h prie modelio kol jis bus pilnai paruoštas laukti kitų važiavimų: turėsi išsiardyti oro filtrą, jį išplauti (nitro kure, benzinu arba nuriebalintoju), sutepti oro filtra specialiu tepalu. Tuo tarpu išsukus žvakę įlašinti pro žvakęs skylę ir pro oro filtro skylę į vidu "After Run" tepalo, kad nepradėtų rūdyti, mat nitro kuras labai griaužia metalus. Tada viską surinkti atgal. Dar, aišku, neblogai būtų išvalyti ir važiuoklę, kas užtrunka dar ilgiau, bet po tiek darbo prie modelio jau nieko nesinorės. O su elektriniais - pasikrauni akumus ir važiuoji, visi tie rūpesčiai atsimeta tik lieka patį modelį karts nuo karto pavalyti.
_________________ Yokomo BD7-2016 Yokomo BD7-2015 Yokomo BD7-2015 HB D817 HPI Savage X SS
Yokomo - Muchmore - LRP - Sanwa - Hot Bodies - O.S. Speed - AKA
|