Dabar yra 06 Lie 2025 23:49

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 04 Lap 2013 17:33 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Vas 2008 13:30
Pranešimai: 543
Miestas: Vilnius
Sveiki,

su offroad neesu susiduręs labai atrimai, gal patarsit kokį tepalą naudoti e firestromo difui?, variklis 10.5T, modelis skirtas bashinimui.

_________________
HPI Savage flux HP XL
AE SC10 LRP Vektor K4 10.5T
AE SC10 Brushless
ZMR250 FPV racer


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 05 Lap 2013 19:15 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Bal 2008 20:08
Pranešimai: 890
Miestas: Jonava
HPI modeliuose pagal intrukciją difus yra siuloma tepti tirštu tepaliuku, kaip heavy duty grease (žaliai- mėlynas tirštas, klampus) ar kažką panašaus. Jei turi silikoninius, tai supilęs nuo 2000 iki 4000 cst išgausi kažką panašaus.

_________________
HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 06 Lap 2013 20:33 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 03 Spa 2013 18:27
Pranešimai: 37
Miestas: UK
Nepatariu tept "heavy duty" paprastu tepalu. Sraigtai sudils greit ir diffas nedirbs normaliai. HPI rekomendacijos nevisada teisingos. Pats turiu panasu modeli su tokiu pat diffu, tiesa retai naudoju, nes varzybose vaziuoju su MIP ball diffu. Pilu 5k diffam skirta siliconini tepala. As pilu tiek tepalo pakol apsemiami sraigtai bet ne iki pat virsaus. Hpi e-firestorm/blitz diffai megsta leist tepala, del to diffu o-ringus butinai sutepk su "green slime" tepalu. Oringus geriausiai naudot raudonus. Jei reikia part numerio situ oringu sakyk paieskosiu.

_________________
--
Hpi Blitz Ese Pro + fully pimped
Team Durango DEX408
History: Schumacher Mi4CX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 06 Lap 2013 21:23 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 12 Geg 2009 21:04
Pranešimai: 666
Miestas: Utena
Butent tas tirstas tepalas ir neisbegs is dezutes taip greitai, todel jis yra gerai jei nenorima daznai perrinkineti difo. Jei tepalas geras tai dantraciai laiko. Bet aisku geriau butu naudoti silikonini tepaliuka nes su juo vienuodziau dirba diferencialas ir gali nuspeti ko tiketis supilus vienus ar kitus tepaliukus. Jei nori kad maziau svaidytu duodant gaza pilk skystesnius tepaliukus (1000 - 2000wt klampos). Jei nori kad geriau vairuotusi ir butu jauciamas galo slydimas duodant gazo pilk tirstesnius (3000 -5000wt klampos).

_________________
Traxxas, Serpent, Viper, Radiopost, Team-c, Tourex, Blade,Tekin, Byron, Ansmann Racing, Alpha-power, HD-power
www.RCQ.lt


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 06 Lap 2013 21:31 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 03 Spa 2013 18:27
Pranešimai: 37
Miestas: UK

_________________
--
Hpi Blitz Ese Pro + fully pimped
Team Durango DEX408
History: Schumacher Mi4CX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 06 Lap 2013 21:54 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Bal 2008 20:08
Pranešimai: 890
Miestas: Jonava
Ir būtent tas komplektuojamas kartu su modeliais (yra pirkti ir atskirai) heavy duty grease tepaliukas neišsitaško jis labai lipnus. Juom net tepami pagrindiniai difų dantračiai, ar net pavaros dantračiai kur sukiai ypač dideli. Ir net po metu ar dviejų tu tą tepaliuką randi ten, kur ir buvau "supilęs".

Verta pastebėti, jog kai kurie modeliuotojai verčiau renkasi ne laiką praleistą remontuojant modelį, o laiką praleidžiant modeliui važiuojant. Tad čia būtų pagrindinis heavy duty grease tepaliuko privalumas, kad jo nereikia keisti taip dažnai, kaip silikoninį.

O kad sraigtai sudiltų nuo to tepaliuko- dar tokio dalyko nemačiau, nors ardytas nepirmas dešimtys modelių, kuriuose buvo naudotas būtent toks tepalas.

_________________
HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 06 Lap 2013 22:30 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 03 Spa 2013 18:27
Pranešimai: 37
Miestas: UK

_________________
--
Hpi Blitz Ese Pro + fully pimped
Team Durango DEX408
History: Schumacher Mi4CX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 07 Lap 2013 12:57 
Moderatorius
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Bal 2008 20:08
Pranešimai: 890
Miestas: Jonava
Tu ligini du labai skirtingus dalykus. Tai varžybiniai modeliai ir modeliai laisvalaikiui.

HPI negamina varžybinių modelių (yra kelios išimtis, bet ir tai po klaustuku, apie HB nekalbu). Tad yra orientuojamasi į paprastą pirkėją, kurio žinios apie modelį, jo sandarą, komponentų veikimą, tuos pačius tepalus yra tikrai nedidelės. Ir jam tas silikoninis tepalas šimtą metu nereikalingas, iki tol kol pradeda domėtis modeliais, varžybomis ir rezultatais, bet tai labai, labai, labai maža žmonių dalis.

Sutinku, kad varžyboms tik silikoninis ir jokių kitų kalbų negali būti. Bet laisvalaikiui aš net pats netepu silikoniais tepalais difų, kadangi jokio skirtumo nesijaučia, priedo nereikia ardyti kas keletą važinėjimu ir vėl keisti tepalus. O jei dar leidžia- vargu vargas. Tuo labiau dife jam nėra kur išsitaškyti, jis ar taip ar taip patenka ir sutepa dantračius.

HPI, Jamara, Maverick ir begalė kitų, net tas pats Kyosho RTR modeliuose tepa difus su heavy duty grease tipo tepaliukais. Ir manau neveltui, o siekiant kiek įmanoma labiau su paprastinti modelio priežiūrą ir leisti pirkėjui mėgautis modeliu neliečiant difų ir kitų "sudėtingų" komponentų vieneriems ar dvejiems metams (priklausomai nuo važiavimo laiko).

_________________
HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 09 Lap 2013 20:49 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Vas 2008 13:30
Pranešimai: 543
Miestas: Vilnius
blyn as 10k supyliau dabar. jauciu per dideles klampos..

_________________
HPI Savage flux HP XL
AE SC10 LRP Vektor K4 10.5T
AE SC10 Brushless
ZMR250 FPV racer


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 10 Lap 2013 15:08 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena

_________________

*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 11 Lap 2013 19:43 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 03 Spa 2013 18:27
Pranešimai: 37
Miestas: UK

_________________
--
Hpi Blitz Ese Pro + fully pimped
Team Durango DEX408
History: Schumacher Mi4CX


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: diff gear tepimas
StandartinėParašytas: 11 Lap 2013 21:54 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Vas 2008 13:30
Pranešimai: 543
Miestas: Vilnius
aciu.

_________________
HPI Savage flux HP XL
AE SC10 LRP Vektor K4 10.5T
AE SC10 Brushless
ZMR250 FPV racer


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007