Na paspasakosiu kaip praejo antras skraidymo vakaras.
Perbalansavau lektuva - sklendzia tiesiai ir idealiai, lengvai stumtelejus kokia 10m nusklende. Ant nosies uzklijavau keychain kameryte.
Pievoje pirmi keli skrydziai sunkiai valdesi. Kilau su ~1/2 gazo, stengiausi lenkti nori zemyn, pradejo truputi labiau klausyti vairu. Po keleto trumpu bandymu uzkisom pora degtuku, kad pakreipti varikli i priesinga vertimui puse ir laikikli is virsau apklijavom izoliacija. Pakilus reikalai dar labiau pagerojo, bet skrydis vos nesibaige dideliu crashe'u - vos pavyko istraukti is suktuko (pirmas video). Kaip tai padariau neklauskit - pats nesupratau. Parsinesus lektuva dar kilo mintis su izoliacija priklijuoti sparnus prie kebulo, nes labai jau laisvi pasirode. Pakilus visai kitas reikalas (antras video). O tada nusedo akumas ;)
Beje visi nusileidimai gavosi pakankamai svelnus, t.y. siandien technika nei trupucio nenukentejo. O paskutinis pasisklandymas taip uzkabino, kad bus sunku rytojaus vakaro sulaukti

Mano apibendrinimas butu toks:
- variklio kampas turejo labai daug itakos
- sparnu laisvumas irgi smarkiai itakojo
- per daug galios, nes duodant gazo nosis verciasi i virsu, stall ir per sparna;
- didinant apsukas reikia prilaikyti auksti su aukscio vairu;
- su vairais reikia elgtis labai svelniai (reikes paziuret, gal pavyks HK piguvoje susitvarkyti su kreivem);
- maziau stresuot ir valdyt atsipalaidavus - suprask jokiu staigiu judesiu

Aciu visiem uz patarimus! Ypac del variklio kampo ir valdymo svelnumo.
Perziureje video, jeigu nesunku, parasykit komentarus apie valdymo technika, klaidas ir pan.
PS. Mano pasiulymas del asmeniniu pamoku su

vis dar galioja!