RCM.LT Radijo Bangomis Valdomi Modeliai
http://www.rcm.lt/

Rego cut off.
http://www.rcm.lt/viewtopic.php?f=2&t=22539
Puslapis 12

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 18:17 ]
Pranešimo tema:  Rego cut off.

Sveiki, noriu paklausti,regas palaiko lipo baterijas,bet neturi cut off . Ka daryti ,kad kai jau beveik lipo issikrauna kad ja atjunktu?

Autorius:  neriux912 [ 05 Sau 2012 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

siaip regas su cut off jei neklystu atjungia tik varikli, bet ne visa baterija, o siaip kai pastebi kad modelis truputi pasilpo stabdai modeli ir eini krautis. dar gali pypsika isimest, kad cyptu, kada stot

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 18:47 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.


Autorius:  neriux912 [ 05 Sau 2012 18:56 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.


kad ir toks, kol itampa pakankama dega zali ledai, kai krenta zemiau normos, pradeda cypti ir uzsidega raudoni, pakankamai pigus sprendimas ir jei nera galimybes iskelti i lauka, manau girdesi ir cypima, garsas tikrai pakankamai didelis, jungiasi prie balansavimo jungties

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 20:35 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Aisku.Aciu uz pagalba.O kur gauti tas kur pipsi?Nes reiki kad kai jau lipo i pabaiga eina ,KAd pradedu signalinti.

Autorius:  neriux912 [ 05 Sau 2012 20:40 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

kad ir pateiktoje nuorodoje auksciau, beje, zvilgtelk skelbimuose, buvau kazkur mates, kad pardavineja

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 20:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.


Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 21:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Noriu pasitiklinti,tas kur numetei linka ,tai kai lipo jau lieka 3.6V lipo baterijoi, jis uzdega 2 ledus,ir tada zinai kad jau baigti vaziavima ,taip?

Autorius:  neriux912 [ 05 Sau 2012 21:41 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

kai yra daugiau nei 3.6v celei dega zalia, kai lieka maziau nei 3.3v celei( cia optimaliausia itampa stabdyt) uzsidega raudona ir pradeda cypti/pypseti, pats asmeniskai nenaudoju, nes mano lektuvinis regas turi cut off, tad neisivaizduoju kokia jo reakcija tarp 3.3c/celei ir 3.6v. beje maziau 3v/celei nepatarciau leist, taip numarinau 2celes is 3 kol su paprastu regu skraidydavau, o apie tokius navarotus nezinojau:/

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 22:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

O kas zino normalei?kai lieka 3.3 volto cia tikrai sitas daiktas pipseti pradeda?IR ar nieko nebus jei 3.3 volto iskraus?

Ps-as prie nitro modeliu prisirises,bet seip db reikia toki ,tai apie lipo nelabai ka zinau.

Autorius:  neriux912 [ 05 Sau 2012 22:28 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.


Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 22:39 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Gerai aciu,pirksim sita daikta ;)

Autorius:  audriusv [ 05 Sau 2012 23:01 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Prirašyta internete yra daug ir visokios informacijos. Reik tik mokėti atsirinkti joje. Matau, kad kuo greičiau reik papildyti mano pradėtą straipsnį apie LiPo :). O "trumpai" atsakant čia, tai LiPo geriausia yra kuo mažiau jas iškrauti. Rekomenduotina ir praktikos patikrinta yra taip vadinama 80% taisyklė. T.y., po iškrovimo kraunant atgal į bateriją neturėtų grįžti daugiau kaip 80% jos talpos. Apie celės įtampos konkrečias reikšmes kalbėti sunkiau. Nes ne visos LiPo baterijos yra vienodos kokybės. Vienoms 3.1-3.4V yra visai gerai, kitoms nekenkia ir 3.5-3,7V LVC. Paslapties čia jokios nėra. Tiesiog ESC esantis žemos įtampos jutiklis žino tik bendrą baterijos įtampą, atskirų celių įtampos jis nežino. Tad prastesnės kokybės baterijų celės gali išsibalansuoti (štai kodėl balansuoti kelių celių baterijas reikėtų) ir atsitikti taip, kad viena celė turės 3.4V, o kita jau bus 2.8V. Tuo tarpu bendra įtampa bus 6.2V ir jeigu ESC LVC nustatytas 3V celei (6V baterijai), jokia apsauga neįsijungs. O dar nereikia pamiršti, kad celės įtampa ramybės būsenoje yra vienokia, o veikiant apkrovai visai kitokia. Būna situacijos, kai važiuojant modeliu spaudžiamas akceleratorius iki dugno ir vienos celės įtampa tuo metu smarkiai krenta. Bendra įtampa lieka nustatytose ribose, jeigu LVC pasirenkamas žemas. Atleidus akceleratorių įtampa grįžta, spaudžiant vėl, vėl krenta. Taip baterija vis po truputį ir gadinama.

Todėl siūlau pasinaudoti 80% taisykle ir surasti tą būtent įtampą, kuriai esant į jūsų LiPo bateriją sugrįžtų ne daugiau nei 80% visos jos talpos. Kitaip sakant, kraunat 5000mAh bateriją kroviklio pasiųstų į bateriją mAh kiekis turėtų būti ne daugiau 4000mAh.

Autorius:  rc pradedantysis [ 05 Sau 2012 23:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Tiesa sakant nieko nesupratau.Pas mane lipo turnigy 2s 5000 40c lipo.As ja kraunu 3a ,Ir per kiekviena krovima balansuoju.Dabar turiu rega kuris neturi cut off.Jei as nupirkes ta 'cipcika'uz 19lt ,jis man rodis kai jau bus 3.3V kad reikia atjugti?ir nekenktu mano baterijai?

Del straipsnio pratesimo sutinku ;)

Autorius:  audriusv [ 05 Sau 2012 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Rego cut off.

Blogai, kad nesupratai. Reikėtų mokytis įdėmiau skaityti (rock) .

Tas signalizatorius labai neblogai. Nes jis prijungtas prie balansavimo jungties žino apie kiekvieną celę atskirai! Tik aš tavo vietoje nustočiau važinėti, kai lemputės spalva pasikeistų. Yra tokie signalizatoriai su ilgais laidais. Tada signalizatorių galima išvesti į matomą vietą.

Grįžtant prie tavo baterijos. Po važiavimo tavo kroviklis (jeigu jis kompiuterizuotas) turėtų pakrauti atgal ne daugiau nei 4000mAh. Jeigu pakrauni daugiau, per daug kankini bateriją.

Ir krauk tu ją 5A srove (jeigu tik gali; arba net ir didesne). Normalios baterijos tokios srovės nebijo :).

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/