Tu ligini du labai skirtingus dalykus. Tai varžybiniai modeliai ir modeliai laisvalaikiui.
HPI negamina varžybinių modelių (yra kelios išimtis, bet ir tai po klaustuku, apie HB nekalbu). Tad yra orientuojamasi į paprastą pirkėją, kurio žinios apie modelį, jo sandarą, komponentų veikimą, tuos pačius tepalus yra tikrai nedidelės. Ir jam tas silikoninis tepalas šimtą metu nereikalingas, iki tol kol pradeda domėtis modeliais, varžybomis ir rezultatais, bet tai labai, labai, labai maža žmonių dalis.
Sutinku, kad varžyboms tik silikoninis ir jokių kitų kalbų negali būti. Bet laisvalaikiui aš net pats netepu silikoniais tepalais difų, kadangi jokio skirtumo nesijaučia, priedo nereikia ardyti kas keletą važinėjimu ir vėl keisti tepalus. O jei dar leidžia- vargu vargas. Tuo labiau dife jam nėra kur išsitaškyti, jis ar taip ar taip patenka ir sutepa dantračius.
HPI, Jamara, Maverick ir begalė kitų, net tas pats Kyosho RTR modeliuose tepa difus su heavy duty grease tipo tepaliukais. Ir manau neveltui, o siekiant kiek įmanoma labiau su paprastinti modelio priežiūrą ir leisti pirkėjui mėgautis modeliu neliečiant difų ir kitų "sudėtingų" komponentų vieneriems ar dvejiems metams (priklausomai nuo važiavimo laiko).
_________________ HOT BODIES - LRP - HPI - AKA - BULLITT - JCONCEPTS - SANWA - NITROLUX
|