Turi omenyje, kaip išsirinkti "teisingą" T (vijų) kiekį ir kaip parinkti dantračių santyki?
Na, čia pagal kiekvieno poreikius, norus ir situaciją kurioje modelis bus naudojamas.
Kiekvienas modelis suprojektuojamas tam tikram greičiui, galiai, naudojimui, charakteristikoms ir taip toliau. Pagal savo norus ar situaciją gali keisti motorą į (kitą) motorą su kitokiu T ir/ar dantračių santykį. Pvz.: Kad būtų paprasčiau, tarkim turi RTR modelį. Užsimanei važiuoti dar greičiau. Gali įsidėti motorą su mažiau T (taigi daugiau KV) arba įsidėti pinioną su daugiau dantų. Kuo labiau keiti šiuos parametrus, tuo didesnė tikimybė, kad kas nors pradės negerai dirbti, kadangi nebuvo tam skirta. Pavyzdžiui, pradės kaisti ESC ir/ar motoras, arba motoras pradės "dusti".
http://www.youtube.com/watch?v=Z4H5OmGxHBg http://www.youtube.com/watch?v=Y7MEWyW5yF0 . Jei darysi atvirkščiai, didinsi T (mažinsi KV) ir/ar dėsi pinioną su mažiau dantų, problemų neturėtų būti. Deja, tavo modelis lėtės ir netgi gali prarasti dalį potencialo, kuriam modelis buvo sukurtas. (Kalbant apie kas kam tinka, nemažai reiškia modelio svoris)
Pavyzdys, su naudojimo situacijomis: labai akivaizdus skirtumas yra tarp ramaus (kad ir labai greito) pasivažinėjimo asfaltu/betonu ir "pasiplėšymo" žeme/žole/purvais. Modelis su mažesniu T ir/ar daugiau dantų pinionu gali visiškai be problemų važiuoti keliu/šaligatviais kad ir valandą, o plėšantis bekelėje perkaisti po 10 minučių. Šios problemos galima išvengti naudojant daugiau T (mažiau KV) motorą arba pasidarius labiau mažinantį dantračių santykį (mažiau dantų pinionas ir/ar daugiau dantų spuras). Žinoma, jeigu važinėji tik geru lygiu keliu, niekas nedraudžia pasilikti dabartinės konfigūracijos, ji juk vis dėl to greitesnė (taigi ant lygaus kelio ir smagesnė

). Kad viską galėtum paprasčiau suprasti, gali remtis variklio gamintojo nurodymais. Štai keli pavyzdžiai:
Specifikacijų lentelės apačioje, nurodyti modeliai kuriems šie varikliai rekomenduojami. Pvz.: 6,5T motoras rekomenduojamas tik 4WD On-Road modeliams, tuo tarpu 17,5T motoras rekomenduojamas tik 4WD Off-Road monster truck modeliams - kurie skirti lėtesniam, bet agresyvesniam pasivažinėjimui, prastesniais keliais, kur reikia dažnai sustoti ir vėl pradėti važiuoti iš naujo. Mažesniame, geresniais keliais važiuojančiame modelyje šis motoras praranda prasmę, kadangi nereikia tiek daug galios, o motoras gana lėtas. Pabandžius pirmą motorą panaudoti antrame modelyje didelė tikimybe, kad kas nors perkaistu ar išvis nevažiuotu. Trečiasis, 13,5T motoras, yra viduriuke. Gamintojas nurodo, kad jis praktiškai tinka visuose modeliuose. 4WD ir 2WD Buggy, Truggy, Shourt Course ir On-road. Tikiuosi šie motorų pavyzdžiai padės geriau įsivaizduoti situaciją.
Beje, vakar įsigijau K7 13,5T motorą. Jo instrukcijose yra lentelė nurodanti kokį dantračių santykį kokio tipo modelyje su kuriuo K7 serijos varikliu naudoti pagal variklio gamintojo rekomendacijas. Galbūt taip daro ir kiti rimti gamintojai, negarantuoju.
Jei neklystu, tavo dabartinis modelis Slash ir jis buvo su gamintojo elektronika, ane? Kai darai sprendimus, ką keisti, standartinė komplektacija turėtų būti tavo atskaitos taškas.
Ką svarbiausia atsiminti: daugiau KV (mažiau T) motoras ir/ar daugiau dantų pinionas/mažiau dantų spuras - daugiau maksimalaus greičio, bet mažesnė akceleracija.
Mažiau KV (daugiau T) motoras ir/ar mažiau dantų pinionas/daugiau dantų spuras - daugiau akceleracijos, bet mažesnis maksimalus greitis.