Gerbiami RC hobbistai. Skaitau aš skaitau Jūsų forumą ir suprantu kad kiekvienas tik savo interesus bando ginti. Žvelgiant iš entuziastu pusės, esamos taisyklės na daugiau mažiau suprantamos. Bet ne vien Jus egzistuojat. Ar kuris Jūsų pagalvojot apie verslo nišą? Prasilenkia kai kurie siūlymai su poreikiu. Visi draudimai skraidyt virš pastatų, ypač privačių, kai laikomasi atitinkamo aukščio išvis nenaudingi. Jeigu man reikia nufilmuot/paveiksluot pastatą turėsiu kas kart leidimo prašyt? Cmon...
Nežinau kiek aš čia spėjau ar ne, bet keletas pastebėjimų dėl pačių taisyklių, bei pačių pasiūlymų.
3 Pasiūlymų punktas. Tikrai reikalingas, nes filmavimo metu paprastai dirba 2 žmonės - operatorius ir "pilotas".
4 Pasiūlymų Punktas. Gal visgi reikėtu konkretizuoti kad be papildomos įrangos toliau nei 500m skristi negalima (vizualus valdymas), naudojant fpv ar kitas auto priemones už šios ribos reikalauja civilinio draudimo. Max riba, Jūsų siūloma 3000m.
5 Pasiūlymų punktas. Absoliučiai apriboja galimybes skraidyt miestuose...nepamatuotai. Kaip man siūlote filmuot pastatus? Manau reikėtu visgi ieškot sprendimo, tokio kaip vėl gi civilinis draudimas. Su mašina kur kas daugiau žalos pridaro, kažkodėl visi važiuoja 1m atstumu nuo šaligatvio ir parkuojasi prie pat pastatų.
6 Pasiūlymų punktas. Gyvenu Kaune prie D ir G oro uosto, ir su visą pagarbą aviacijai....kai visi šitie balvonai su parasparniais ir delta planais laikysis CAA taisyklių, tada ir mane i jas sprauskit. Kai virš mano namo, esančio už 1km nuo uosto į Šiaurę, per metus apie 5-6 gudročius praskrenda žemiau 150m, tai siutas paima neprastas. Jau nekalbant apie šį pavasarį, kai santakoje, kabojant 50m aukštyje parasparnio "vairuotojas" atliko beprotiškus fintus sugalvojęs pažiūrėti į mano kopterį iš arčiau ir teko nešt mėsas, tai norisi palinkėti CAA savo darže pirmą tvarką įsivesti, o po to imtis RC. Ir niekam nėra paslaptis kad tai ne vienetiniai atvejai. P.S Tokių vietų manau Lietuvoje turi būti kiekvienam mieste, kuriame gyvena virš 10,000 gyventojų, arba yra aerodromas.
7 Pasiūlymų punktas.
a - palaikau, kad ir kaip norėtųsi ir kokie faini kadrai bebutu. P.S Bet kaip bus tada su policijos dronais?

b - kodel ne 2,6 kg? Reikia vertint verslo poreikius, nemanau kad hobbistas pradės skraidyt prie pėsčiųjų tako, gatvės. Kaip minėjau geriau civilinio draudimo reikalaut tokiems skrydžiams. O kalbant apie saugius kontrolerius, tai iškreipiamos vartotojo teisės. Jeigu norit eit iki beprotybės, tada reikia reikalaut parašiutų, nors gal reikia tiesiog reikalavimo kad reikia užtikrinti kad maksimalus vertikalus greitis neviršytu X reikšmės (esant gedimui), o kokiom priemonėm čia jau tavo reikalas. Ir esant tarkim savininko sutikimui, kai skraidai virš jo teritorijos, ir laikaisi aukščio apribojimų, išvis kam tie leidimai? Ir dar, kodėl galim skraidyt tik dieną?
Ir dėl visiems prieinamo registro, NE. Tokia informacija gali disponuoti tik CAA. Ir gal valstybė tegul pakeičia teisės aktus kad atitinkama draudimo rūšis atsirastu, ir dar KASKO norėčiau. Ir dar norėturi kad leidimų po 3 dienas nereikėtu laukti, visgi ne akmens amžiui gyvenam.
O šiaip tai palaikau Jūsų iniciatyvas spręsti šią pakankamai opią problemą, ypač kai Phantomai puola iš visų pusių, nors ir pats tokį turiu.
