Ai dabar užmačiau kad papildei postą apie profilius... Kalbant apie juos, tai niekaip nesigauna, kad naudosi ploną ir cambered, o gausis tas pats "lėtas ir geras" kaip ir su storu profiliu. Nu pažiūrim, čia tas žemiau minėtas BE50 (viršuje) ir clark-y:
Akivaizdu, kad clark-y turi didesnį drag'ą ir geresnę keliamąją galią... Jei primetus kitaip, iš akies paskaičiavus proporcijas, sparnai foto gaunas ~20cm pločio (nesunku perskaičiuot Re pagal kitus matmenis), tai prie 25km/h (mes gi darom foto, ane? Neskraidom kilometrų FPV, nebent kažkas pasikeitė iš esmės) turim Re=95K, tai rezultate (pridėjau GOE398 palyginimui) paskaičiavus:
Va ir gaunam, kad BE50 turės mažiausią drag'ą (vadinas, lėktuvas su identiškais parametrais turės didžiausią greitį), o pagal keliamąją galią nusileidžia tam pačiam CLARK-Y. Aišku, galima tą drag'ą sudaryt kitomis priemonėmis, taip pat galima sakyt, kad skraidysi dešimtis kilų, todėl reikia kaip tik "greito sklandytuvo", bet kad iki šiol ne taip būdavo... Jei iš grafiko nesimato proporcijų - tai esant vienodai keliamajai galiai (sakykim, Cl=0.5) pasipriešinimas skiriasi 25% (0.02 vs 0.016), tai nėra taip ir mažai.
Btw, niekas nesako, kad "neskris" ar pan. - tiesiog paprastai AP daromas "traktorius" su labai plačiu sparnu, kuris aria orą, turi didelį Cl ir taip pat didelį Cd - tada gaunas labai lėtas (kartais sugebantis skrist < 10km/h) aparatas, puikiai tinkantis AP.... (žr. kad ir krūvą aparatų, galinčių nešioti DSLR (>2kg) ir tam skirtų - , , , Vision, Passive)....
_________________ Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...
|