as is tavo paminetiu incau Xray Xb 8008e nes sita ira pro viana tema zenau as sukures manase tema tik kat nitro tiesa [LRS] bus tiekejas XRAY leituvoje tai ir detaliu is jo gautum
ermis331 kudel negeri rtr kas juose kitaip kudel jie kainauja dvigubai daugau ka reik keisti.
STdemoniac
RTR surinktas is pigiu detaliu ir tai atsiliepia varzybose, nes toks modelis susilauzo zymiai greiciau, PRO versija surinkta is geresniu tvirtesniu detaliu , pvz rtr versija eina su paprastais plastikiniais amortikais, amortiku tiltai silpni (po kiekvieno geresnio apsivertimo reik lygint) , difai buna rtr modeliuose prastesnio metalo, dugno sutvyrtinimai, o ir patys dugnai buna silpnesni ir .t.
o jei nusiperki RTR ir sudedi jame PRO lygio detalias atskirai jas perkant tai ir gaunasi dviguba kaina.....
p.s. va pvz is patirties KYOSHO ST (sport RTR) ir KYOSHO ST-RR (PRO) dideli skirtumai, skiriasi beveik viskas, ir dugnas, ir amortiku tiltai ir sutvyrtinimai dugno, ir amortikai, ir vairio mechanizmas, ir sakes virsutines, ir hubai, ir pusasiai ir t.t. ir viskas s****** kokybes,
o PRO versija visai kas kita, tvirtas lengvintas dugnas, geresni amortikai, tvirti amortiku tiltai, geresni CVD pusasiai, aliuminiai hubai , dugno sutvyrtinimai geresni ir t.t. modeliai nors ir toki patys, bet kokybia skiriasi kaip diena ir naktis
