Sitiem modeliam varikliai yra dazniausiai gaminami ar modifikuojami paciu modeliuotoju.. Vienintele klase kur galima pritaikyti standartini 3,5 cc motora (ir tai modifikavus) yra "Monza" arba "FEMA E-3". Kitu klasiu varikliu didieji gamintojai nedaro... Isskyrus "PICCO", kuris pats vaziuoja tai daosi sau ir kitiem parduoda, "OPS" kurio karteris yra simetrinis... Is tokiu, kuriuos galima pritaikyti yra "CMB Valvola" kuri galima naudoti E-3 WMCR klaseje... esme yra ta, kad visu siuolaikiniu greituminiu kordiniu automodeliu ismetimas yra i veleno puse (nestandartinis) todel ir gatavu motoru nera daug.. todel modeliuotojai imasi saviveiklos ir gaminasi patys arba pritaiko gatavus variklius savo poreikiams... pvz. Novarossi... Imamas standartinis variklis, nupjaunama ta dalis i kuria kisamas velenas, viskas graziai nutekinama, daromos naujos kiaurymes su sriegiu naujos isiurbimo sistemos (karburatoriaus) tvirtinimui, o prie kito galo tvirtinamas velenas, su nauju, plieniniu ar aliumininiu veleno korpusu... ir turim pritaikyta kordiniu automodeliui Novarossi...
Kad sita makalyne butu aiskesne idesiu foto.
Su kitom kubaturom irgi panasiai. 1,5cc varikius kiek as zinau gamina be isimties patys modeliuotojai, nes gatavu geru nera...
2,5cc situacija irgi analogiska.. geriausius motorus daro A. Usanovas is Sankt Peterburgo is praktiskai visa europa su jais vaziuoja...
5cc gamintoju konkurencija didesne, bet gatavo irgi nieko nera...
10cc - karteriai visi "PICCO" o kas viduj nieks nezino, nes poras jiems gaminasi ir patys...
Situacija tokia sitam fronte.