Associated TC5R pagrindinis pliusas yra reikiamiausiu daliu (sakes, c-hubai ir tt.) kaina, kuri yra dvigubai mazesne uz kitu vaziuokliu daliu kainas. Minusu galima laikyti, kad modelis nera tiesiogiai pritaikytas lipo akumuliatoriams. Kaip rodo praktika, kad isnaudoti bent dalinai PRO vaziuokle reikia jau buti tikru ASU. Amerikieciai iki siol yra patenkinti TC4 modeliu, kuris yra kur kas maziau developed uz TC5R.
Cyclone TC pagrindinis minusas yra jo sakes ir c-hubai (uzsienyje Cyclone TC neveltui gavo FRAGILE vaziuokles pavadinima), kurios luzta nuo stipresniu smugiu. Kiekvienas toks smugis gali kainuoti 30-40 lt. Zinau, kad tarp Cyclone TC vartotoju buvo didele paklausa senoms PRO 4 sakems, kurias dedavo i TC, nes jos buvo zymiai patvaresnes. Aisku, galima bandyti nedaryti avariju trasoje, bet norint vaziuoti greitai, be ju neapsieinama. Pagrindinis pliusas, kad sio modelio detaliu pasiula Lietuvoje yra didziausia tarp visu paminetu modeliu.
Kas del XRAY, tai T3 yra naujausia is vaziuokliu, jau pritaikyta LiPo akumuliatoriams. Pati vaziuokle turi labai daug reguliavimo savybiu, kas kartais paprastam nepatyrusiam vairuotojui yra tikras kosmaras surasti, nekalbant jau apie optimalius, bent jau +- gerus modelio nustatymus. Taip pat sunkoka butu gauti ir atsarginiu detaliu, kurios yra tikrai nepigios lyginant su AE arba HB.
Visi modeliai yra lygiai konkurencingi ir su visais imanoma laimeti, tereikia tureti sugebejimu, kad bent pusiau isnaudoti modelio galimybes.
Pats turiu nauja AE TC5R katik surinkta (nebuvo ne karto vaziuota) su daug atsarginiu detaliu (2x pagrindinis dirzas, 2x galinis dirzas, 2x priekiniu sakiu poros, 2x galiniu sakiu poros, atsarginiai varztai, pusasiai, c-hubai, abu schocktoweriai karboniai ir dar daugiau, zodziu reikalingiausios dalys). Del laiko stokos modeliaivimui galeciau pamastyti ir apie vaziuokles pardavima. Jei domintu toks pasiulymas, susisiek su manim per PM.
|