Ne, as nesu is nr1. Paprasciausiai stebint kas aplinkui darosi atkreipiau demesi, kad autostilius maziausiai skeptiskai reaguoja i trasos yrengima, plius is visu blogiausiu variantu ten gaunasi geriausias. Prie ju esanti aikstele (tiesiai pries serviso boksus) sekmadieniais (lenktyniskiausiomis dienomis:) ) buna tuscia, yra dengta gera danga. Erdves 1:10 touring trasai ankstoka (y ploti), nors i ilgi elektryckom tiesioji - per akis.
Offroadine, arba tiksliau misri trasa ten irgi yra ganetinai imanoma, panaudojant dali asfaltines trasos ir sutvarkius smeline dali.
Nereikia rauktis, as pats puikiai suprantu, kad jie savo ruoztu suinteresuoti ir galbut tai kertasi su kazkieno interesais. Taipogi savaime suprantama, kad tai nera pati prieinamiausia atstumo poziuriu trasa Vilniuje, bet is praeities pamenu, kad erdves TEISINGAM vazinejimuisi tikrai mazai vilniuje galima surasti. Juolab as kaip entuziastas tikiuosi kad sitas reikalas kaip sporto saka turi galimybes pajudeti, todel reiktu tureti nors viena be problemu prieinama trasa vasarinems varzyboms suorganizuoti.
Tokie butu mano pamastymai, galbut ne visiskai teisingi. Tikiuosi diskusijos budu esami modelistai galetu isdestyti daugiau minciu, nes kaip entuziastas as nesu suinteresuotas niekuom apart automodeliu sporto atsigavimo.
Ir dar. Jei kazkiek butu aktyvumo vazinejant prie paties autostiliaus, yra pilnai imanomas aiksteles padidinimas butent trasos didinimo sumetimais.
|