Turejau toki subures:
Viskas butu kaip ir OK, tik keletas nepatinkanciu niuansu:
Reikia stipriai gaudyti CG, kad per daug neapkrauti galiniu motoru. Jei CG per daug i gala, tai kopteris dar ir versis atgal uzmetus gazo.
Reikia ziureti visu motoru CW/CCW, kad prireikus pamixuoti torkas ne priesintusi, o padetu. O mixuoti tai reiks (video virsuj).
Kopterio stabdymas po skridimo i prieki gaunasi kaip ant labai slidaus ledo... CG netoli priekiniu propu, ir padavus su svirtele atgal uodega taip greitai nenukrenta zemyn del jos svorio, ilgo atsvaros tasko nuo CG, ir oro pasipriesinimo nuo propu disku. Del visu situ dalyku stabdant priekiniai motorai uzgazuoja, kopteris sokteli i virsu ir uzriecia nosi. Viskas sitas aisku pataisoma per mixus, bet as tasyk jau ant tiek uzsiknisau mixuoti, kad netekau kantrybes, o ir prasiknisus belekiek, vistiek kopteris neskrido kaip man patinka...
Va mazdaug su kuom turejau reikalu:
1. Atradau mazdaug CG vis sokdindamas ir ziuredamas pakol ant pliku gyru i virsu sauna levelyje.
2. Sumixavau priekinius motorus (kairi ir desini), kad sukantis yaw kopteris pasiliktu levelyje.
3. Sumixavau priekinius motorus su galiniais, kad:
stabdant kopteris neriestu nosies.
stabdant kopteris pasiliktu tame paciame aukstyje.
padavus i prieki kopteris pasiliktu tame paciame aukstyje.
5. Ir prie viso sito verciantis roll dar uodega biski zemyn pakrisdavo, tai reikejo viena motora paletinti (verciantis i desine letinau desini motora), kad kopteris verstusi tiesiai per roll asi, ir po to dar visus 4is paspartinti, kad versdamasis neprarastu tiek aukscio.
Gal cia visa ta paliava del netinkamo CG, gal del skirtumo tarp setupu, gal V uodegos kampo, xz, prasiknisau ir pasidaviau. Konceptas veikia, pabandziau ir uzteks
