Prirašyta internete yra daug ir visokios informacijos. Reik tik mokėti atsirinkti joje. Matau, kad kuo greičiau reik papildyti mano pradėtą straipsnį apie LiPo

. O "trumpai" atsakant čia, tai LiPo geriausia yra kuo mažiau jas iškrauti. Rekomenduotina ir praktikos patikrinta yra taip vadinama 80% taisyklė. T.y., po iškrovimo kraunant atgal į bateriją neturėtų grįžti daugiau kaip 80% jos talpos. Apie celės įtampos konkrečias reikšmes kalbėti sunkiau. Nes ne visos LiPo baterijos yra vienodos kokybės. Vienoms 3.1-3.4V yra visai gerai, kitoms nekenkia ir 3.5-3,7V LVC. Paslapties čia jokios nėra. Tiesiog ESC esantis žemos įtampos jutiklis žino tik bendrą baterijos įtampą, atskirų celių įtampos jis nežino. Tad prastesnės kokybės baterijų celės gali išsibalansuoti (štai kodėl balansuoti kelių celių baterijas reikėtų) ir atsitikti taip, kad viena celė turės 3.4V, o kita jau bus 2.8V. Tuo tarpu bendra įtampa bus 6.2V ir jeigu ESC LVC nustatytas 3V celei (6V baterijai), jokia apsauga neįsijungs. O dar nereikia pamiršti, kad celės įtampa ramybės būsenoje yra vienokia, o veikiant apkrovai visai kitokia. Būna situacijos, kai važiuojant modeliu spaudžiamas akceleratorius iki dugno ir vienos celės įtampa tuo metu smarkiai krenta. Bendra įtampa lieka nustatytose ribose, jeigu LVC pasirenkamas žemas. Atleidus akceleratorių įtampa grįžta, spaudžiant vėl, vėl krenta. Taip baterija vis po truputį ir gadinama.
Todėl siūlau pasinaudoti 80% taisykle ir surasti tą būtent įtampą, kuriai esant į jūsų LiPo bateriją sugrįžtų ne daugiau nei 80% visos jos talpos. Kitaip sakant, kraunat 5000mAh bateriją kroviklio pasiųstų į bateriją mAh kiekis turėtų būti ne daugiau 4000mAh.