Nu ką, kad nebūtų taip tylu ir vien smilga nerašinėtų... "Phantom Mark II" ;-) Po pamėginau perdaryt sparną panaudojant drag rudderius. Gavosi neypač, tai rezultate perėjau prie split elevonų. Jei baigsis visišku failure, šalia dar padėtas sk8robo sparnas - bus rezervas ;-) Tikslas - turėt rudderį (yaw'inimui vienoje plokštumoje, kaip lėktuvui ar net darant coordinated turn'us), stabdžius ir kartu atsisakyt tų lievų stabilizatorių, kurie yra stori, riboja propo dydį, tampo lėktuvą vėjyje ir t.t.... Taip pat perdariau ir vidurius - jei anksčiau reikėjo sukiot varžtus norint pakeist batareikas, tai dabar viskas pasikeičia per minutę be jokių sukiojimų. Vietos užtenka tiek 2x 4.4Ah 4S, tiek 3x 2S 6.6Ah (6S setup):
Realiai turbūt išeitų įkišt ir trečią 4.4Ah batareiką, ale kad jų nebėr pirkt :/ Iš kitos pusės, CG puikiai susibalansuoja ir su viena 4.4Ah batareika, kaip buvo anksčiau. Tai jei pirmai su viena batareika buvo beveik 4km (į viršų), tai su dviem/trim tikiuos "įpūst" visus 5km su rimtu pasiruošimu. Pakeitimas - minutės reikalas, vietos pakankamai. Vidinis denis - 1mm fanera, bet padarytos atramos batareikoms, FC "pakyla", vidiniai sustiprinimai - tai tos 1mm faneros daugiau nei kad užtektinai:
Split elevonai... Sunkus (svorio atžvilgiu) sprendimas, ale nulis slop'o:
Nu ir dar keli pričindalai dėl grožio ;-) LED kontroleris - iš seno ESC, sumixinta su airbrake, bet šiaip junginėjas ir iš pulto pagal pageidavimus
Lyginant su ankstesne versija - prisidėjo kokie 300g svorio - visokie sustiprinimai, papildomos servos ir pan.. Beveik nenaudojau karbono (dėl to, kad pjaunas su RF), tai GF sustiprinimai priekyje tikrai daug masės pridėjo; iš kitos pusės - smulkios šakos nebebaisios. Aišku ir lėktuvas atrodo jau neypač po 1000km+ prasuktų, nu bet jam dar skrist ir skrist... Visos skylės užklijuotos ir užlygintos (skaidria izoliacija), tai drag'as gaunas minimalus. Jei skraidyt be papildomų kamerų, tai spėju kad ir greičiai gautųsi padorūs. Su visais sutvirtinimais ir pagerinimais manau kad galima bus ilgiau leistis vertikaliai (anksčiau pradėdavo ardytis dalimis prie 120km/h, dabar turėtų ilgiau atlaikyt).
Minusas - AP dar nieko nežino apie tokius rudderius, mano pultas irgi. Pakol kas veikia tik oro stabdžiai ir gaunasi bišky gudresni pasivartymai ore dėl geriau išdėstytų valdymo plokštumų, bet kaip rudderiai jie dar nedirba. Bet tikiuos kad dirbs greitu metu - tada bus galima ir vertikalias plokštumas pašalinti ;-)
_________________ Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...
|