Dabar yra 21 Bir 2025 13:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1940 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 130  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 20:33 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 20:34 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857
.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 20:47 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius
A taip gali būt, kad pas visus normaliai, o pas kai ką pasaulis dirba atbulai? Nu tipo, kitokie fizikos dėsniai ir šiaip viskas "tiesiog kitaip"? :D

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 21:56 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 22:12 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 22:13 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 03 Bal 2011 22:43
Pranešimai: 2100
Miestas: Kaunas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 22:21 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 23:04 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 10 Vas 2011 20:18
Pranešimai: 867
Miestas: Kaunas

_________________
[ABL] skrydis yra tada, kai kabama nosies lygyje vienoje vietoje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 23:17 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 23:20 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius
Nu snake turbūt norėjo pasakyt "galia", bet...
Skaičiuot pagal 7 klasės vadovėlį neišeina (ar kada ten su omo dėsniu supažindina). Siūlau paskaityt (nors turbūt neskaitysi, tau čia per daug sudėtinga):

Bendru atveju - didesnė įtampa - didesni nuostoliai. O šiluminiai nuostoliai dėl apvijų varžos - mikroskopiniai vienok (apvijos variklyje... 100mOhm? Dar mažiau?).

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 01 Bal 2014 23:31 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 10 Vas 2011 20:18
Pranešimai: 867
Miestas: Kaunas

_________________
[ABL] skrydis yra tada, kai kabama nosies lygyje vienoje vietoje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 07:12 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 07:34 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 28 Geg 2010 17:23
Pranešimai: 1295
Miestas: Vilnius
Gražiai čia pliekiatės :) Savo diskusijoje man atrodo maišot skirtingus tikslus. Susitarkit ką vienas kitam bandot įrodyti:

Tai to pačio setupo max keliamoji galia su 4s vs 3s;
To pačio setupo efektyvumas pakeliant tą patį svorį 4s vs 3s.

Jeigu gerai supratau pradinė problema dėl kurios užvirė diskusija buvo "To pačio setupo efektyvumas pakeliant tą patį svorį 4s vs 3s", bet dabar jau persimaišė su argumentais kurie susije su max keliamaja galia 4s vs 3s.

EDIT:

Nesiveliant į stendinius matavimus ir į teorijas, o grynai iš praktinės pusės lyginant skrydžio laikus 4s vs 3s (to pačio setupo su panašiai tokiu pačiu svoriu kai 4s ir 3s baterijos parinktos talpinančios tą pačią energiją Wh) skrydžio laikas man gaunasi beveik vienodas ir nesiskiria daugiau nei 1min. Matyt mano varikliams su mano propais ta viena celė variklio efektyvumo neytakoja taip jau žymiai. Va perėjus nuo 3S iki 6S skirtumas matyt jau būtų didesnis nei 1 min. Bet ką aš išlošiu su 4S tai momentinė galia, geras kick'as kai myžteliu ant gazo (kitaip pasakius išlošiu max keliamąją galią)

_________________
Asmeninė svetainė


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 09:29 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 10 Vas 2011 20:18
Pranešimai: 867
Miestas: Kaunas

_________________
[ABL] skrydis yra tada, kai kabama nosies lygyje vienoje vietoje.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 02 Bal 2014 10:07 
Modeliuotojas
Modeliuotojas

Užsiregistravo: 28 Geg 2010 17:23
Pranešimai: 1295
Miestas: Vilnius
Na tik nereikia, normaliai jis apie tas antenas rašo. Mes tiek pat supraskim tai bus labai gerai. Kad žmogus parodė keletą nestandartinių sprendimų apie kuriuos RCgroups nešneka ir kuriems IBCrazy nesimeldzia tai dar nereiškia, kad reikia žmogų ir jo sprendimą su š sumaišyti. Kad antenas įtakoja daug faktorių ir reikia pasverti jų naudą bei žalą, savaime suprantama. Čia dar ilga diskusija arba geras praktinis bandymas/palyginimas reikalingas, kad suprasti AG1 aptariami argumentai ar ABL aptariami kontra argumentai daro didesnę įtaką toms antenoms ir atstumui.

Dėl variklių tai vėl labai emocionalus kategoriškumas padvelkė. AG1 mano supratimu pagalvojo lygiai taip pat kaip ir aš, I=U/R. Vadinasi iš omo dėsnio išvedam, kad su 4S apvijose tekės mažesnė srovė per variklio fazės atidarymo laiktorapį. Automatiškai apvijos šils mažiau, nes apvijų varža nekinta ir tai duos mažesnius šiluminius nuostolius. Klausimas kiek tai relybėje įtakoja tą efektyvuma kai skirtumas tik viena celė? Ir klausimas ar ESC nemoduluoja įtampos į fazę per jos atidarymo laikotarpį? Prisiminiau, kad kažkada pasakojai jog būtent taip ir daroma. Ir tik po to kai Tu parašei, apie variklio apsukas suvedžiau viską į vieną tašką, kad tam pačiam svoriui tiem patiem varikliam su tuo pačiu propu kaboti ar su 4S ar su 3S varikliai turės tuos pačius RPM, vadinasi ir tą patį Vrms į fazę, kas prives prie to pačio efektyvumo. Ačiū tau už pasidalintas žinias. 4S privalumas, kad max throttle duos didesnius RPM kas prives prie didesnės keliamosios galios, ir geresnio pagreičio įsibėgėjant, bet galimai kritusio efektyvumo/naudingumo kaina.

Tai kodėl buvo sunku viska gražiai ir akademiškai išdėstyti, kad skaitytojas suprastų, jeigu jau pradėjai diskutuoti? Paprasčiau buvo pora frazių numesti ir šudais apipilti? Paprastam forumo skaitytojui sunku atkapstyti tiesą iš keletos frazių.

_________________
Asmeninė svetainė


Paskutinį kartą redagavo Laidukas 02 Bal 2014 10:26. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1940 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 130  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007