Dabar yra 23 Bir 2025 16:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1940 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 11:04 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 12:17 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Vas 2013 14:03
Pranešimai: 681
Miestas: Dublinas - Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 12:38 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 15:07 
Modeliuo
Modeliuo

Užsiregistravo: 04 Lie 2013 20:08
Pranešimai: 260
Miestas: Kaunas
Nežinau kai pas jus, bet pas mane kaip propoas ore nulūžo kopteris vertėsi į nulūžusio propo puse ir tas dvigubas jo efektyvumas kotais nepasirodė :(


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 15:11 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Vas 2013 14:03
Pranešimai: 681
Miestas: Dublinas - Vilnius
[quote="AG1"Reikia pagamint srauta bent jau iki 100km/h tas tikrai nepaprasta,preliminariai ir tiksliai parasyta literaturoj as pamatavau su lektuvu pries tai reikejo min 5 A issilaikyti ore dabar 2A tai jau neapstraktu.[/quote]

Tai jei tu uzdetum varikliui per dideli propa arba nepagal apsukas... :) tai ir srebtu jis tau srove be naudos jokios, ir dar velnei zino ka pridariti netaip gali, va ir gaunasi is pirsto lauzta.... Dabar apie laminarini srauta. Ar ten kazkokios anomalijos pasireikskia ? Lektuvui begejantis propui tenka didesnis kruvis ir kai lektuvas isibegeja propui kruvis nusikrauna. Tai jei ant stendo abu propai butu testuojami vienuodomis salygomis (be 100Km/h) tai kas tada ? Nesimatytu jokiu pokyciu. Esminis klausimas butu kiek apitiksliai procentuose NK galima pakelti naudojant vienos menties propa vietoje dvimencio. Ar tu manai kad zmones nepakankamai dauk nesamoniu yra pridare ir niekas nera atlikinejas tokiu testu ?
http://www.efootage.com/stock-footage/6 ... er_Tested/
http://en.wikipedia.org/wiki/Single-blade_propeller
http://www.ladieslovetaildraggers.com/b ... propeller/
Tai tavo nuomone koks tas skirtumas procentaliai ?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 15:36 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius
Abaly, niekad nemėginai įkalbėt pvz. medžio pakeist savo nuomonės (kad neaugtų ant tvoros sakykim)? Arba, pvz., pakalbėt su balandžiu apie egzistencializmo paradigmą?
Man atrodo, tu dabar ėmeisi dar sunkesnio darbo :E

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 20:29 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857
Tai jei tu uzdetum varikliui per dideli propa arba nepagal apsukas... :) tai ir srebtu jis tau srove be naudos jokios, ir dar velnei zino ka pridariti netaip gali, va ir gaunasi is pirsto lauzta.... Dabar apie laminarini srauta. Ar ten kazkokios anomalijos pasireikskia ? Lektuvui begejantis propui tenka didesnis kruvis ir kai lektuvas isibegeja propui kruvis nusikrauna. Tai jei ant stendo abu propai butu testuojami vienuodomis salygomis (be 100Km/h) tai kas tada ? Nesimatytu jokiu pokyciu. Esminis klausimas butu kiek apitiksliai procentuose NK galima pakelti naudojant vienos menties propa vietoje dvimencio. Ar tu manai kad zmones nepakankamai dauk nesamoniu yra pridare ir niekas nera atlikinejas tokiu testu ?
http://www.efootage.com/stock-footage/6 ... er_Tested/
http://en.wikipedia.org/wiki/Single-blade_propeller
http://www.ladieslovetaildraggers.com/b ... propeller/
Tai tavo nuomone koks tas skirtumas procentaliai ?[/quote]


Propeleris yra lygiai toks pat kaip ir vienmentis ,menties plotas tas pats ir apsukos tos pacios .
Laminarinis srautas-taip cia ir yra anomalija kuria paiskinsiu veliau.
Lektuvui beganti tenka didesnis kruvis - su vienmenciu kruvis tas pats ar startuoja ar skrenda cia galioja principas" Constant speed Prop".
Tada kaip tu manai ar fiksuoto zingsnio propas ar kintamo yra efektyvesnis?


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 21:14 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 13 Bir 2008 17:13
Pranešimai: 1643
Miestas: Klaipėda
Problema yra ne propeleryje, o žmogaus nesugebėjime aiškiai reikšti minčių. Kad vienmenčio propelerio nėra tikslo testuot ant stendo - tiesa, jis neturi fiksuoto mentės kampo, kaip elementarūs 1+X-menčiai. Tas minėtas stebuklingas 45 laipsnių kampas yra metodas keisti propelerio mentės žingsnį. Jei konkrečiau - technologiškai tai būtų kaip ir spindle axis, ant kurios propeleris laikosi, ir kuri fiksuojasi ant varančiojo veleno.



Šiame paveikslėlyje tai yra A ašis. Kadangi ji eina ne statmenai propelerio menčiai, lenkiant mentį atgal, ji verčiasi, t.y. didėja jos atakos kampas, lenkiant į priekį, jis mažėja. Šį lankstymą atlieka priešpriešinis oro srautas, todėl ir minėjo, kad reikalingas greičio faktorius, kurio nebuvimas statinius testus daro niekiniais :) Tikiuos, kad dabar aiškiau bus kažkiek.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 21:20 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Lie 2010 19:26
Pranešimai: 8223
Miestas: Campbell River, BC, CA
Va dabar man ir aisku :liux Kaip bebutu, ant kopteriu tai butu labai nepraktiska :)

_________________

ABL: "jei esi nūbas - imk tai, ką turi kiti forumiečiai ir kopijuok 1:1 neanalizuojant 'kodėl' - su laiku suprasi"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 21:24 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 21:49 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgp 2011 21:56
Pranešimai: 7227
Miestas: Vilnius

_________________
Nerašykit man žinučių - čia nelabai būnu. Ieškokit kitais keliais...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 21:55 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 22:07 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 17 Lie 2010 19:26
Pranešimai: 8223
Miestas: Campbell River, BC, CA

_________________

ABL: "jei esi nūbas - imk tai, ką turi kiti forumiečiai ir kopijuok 1:1 neanalizuojant 'kodėl' - su laiku suprasi"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 22:17 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 22 Gru 2013 20:40
Pranešimai: 857


Prikabinti failai:
1401427992_12_FT37210_1509297_10152316287498010_1870550270_n.jpg [88.29 KiB]
Dar neatsisiųsta
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Multikopteriai 2014
StandartinėParašytas: 30 Geg 2014 22:35 
Modeliuoto
Modeliuoto
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 21 Vas 2013 14:03
Pranešimai: 681
Miestas: Dublinas - Vilnius


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 1940 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007