Manasis V3 turi keista pitch ir gana sunku atitaikyti PIDus. Cia speju del motoru pakrypimo, kai galiniai propai jau gauna murzina oro srauta nuo priekiniu. Pabandysiu biski kitaip su MiniV4- korpusas pasvires atgal, o propai viename lygyje, ko pasekoje priekiniai motorai ziures i apacia, o galiniai i virsu. Pasiskaiciavus auksti nuo motormounto iki propo disko (24mm) ir atstuma tarp priekinio ir galinio motoru gavosi man 19 laipsniu korpuso pakrypimas. Pradedam nuo super detalaus plano
12mm triubos neluzta, 10mm ne kazi koks ten skirtumas, tai nusprendziau pameginti 8mm 3K karbono triubas, kurios bene per pus lengvesnes, nei 12mm. Jei ir buna kokie nuostoliai mano remams, tai triubos issineria per sujungimus, arba motormountas paslysta is savo vietos, tai ziuresim, kaip bus ten su tom 8mm. Aisku padarysiu crash-testu...
Pries apvyniojant rema man reikalinga tiesi plokstuma nuslifuoti triubas motormountams. Kaip ten ne H, o pusiau H remas ir is akies niekaip neitu atitaikyti geometrijos, tai pasidariau dezute su 19' kampu triubu nuslifavimui. Taip turesiu reikiama 48mm auksti tarp priekiniu ir galiniu motomountu, ir tiesia linija tarp priekiniu ir tarp galiniu propu.
Be motormountu remas kol kas tik 28gr, tureciau isipaisyti iki 60gr uz plika rema ir ~350grAUW. MiniV2 yra 350gr ir su RCX1804 su 5x4 smarves daugiau, nei reikia, bet ant V4 desiu kaip ir ant V3- RCX1806 2400kv motorus su 5x4.5 bullnose propais. Jau V3 su tokiu setupu ir 400gr AUW yra kaip raketa, tai jei ir tie 400gr AUW bus, tai vistiek busiu labai patenkintas
Motorai pakeliui, karbonas motormountam pakeliui, D4R-II Rx yra, TS5823 Vtx'as yra, Afrominiu siandien uzsakysiu, 5v miniPZ kamerike yra, regai yra. Regus naudosiu Snake gamybos kur i 12mm triubas telpa, tik jie ne triubose bus (vistiek netilps i 8mm:), o kompaktiskai viens prie kito gale po pilvu.
Kol kas tiek, einu vynioti remo
