Pas mane Savage stovi 4.2kw motoras ir luzta ten kas nors tik jei is aukstai krenti.
Revo su standartiniu motoru pats save traiske pastoviai, lygioj vietoj detales viniojo ir vis "nu gal tu kazka netaip padarei", nu gal..., bet dabar ta pati darant su Savage problemu nekyla.
Beje abu modeliai uzbombinti daugiau nei jie patys kainuoja (Savage emiau pas Shara pilna, Revo is amerikes parsisiuntes buvau irgi pilna)
Isigyji isgirtaji 'rymciausia' traxxa ir pastoviai mastai kaip cia kazko ne to nepadarius nes vel kazkas atsitiks. Realiai po poros menesiu issiskyrem ir net nekyla noras ziuret atgal, pries kiekviena suoli stresuot kad jei ciut biski ne tas tai ir skutais... Gal po zviriuka ratais skraidyt ir smagus modelis, beje ta jis daro nuostabiai, Savage jam is tolo neprilygsta pasiskraidyme.
Aisku ir Savage nera tankas, bet pazerus ant daliu abu modelius ir sudejus vienas prie kitu ant stalo net lygint juos butu nesazininga juolab pats Traxas gamintojas visur sako kad tai yra 1/10 o ne 1/8, mastelis juk ir nusakomas pagal daliu scale, o ne kaip placiai ratai stovi
O kad Traxxas marketinga geresni turi ir daugiau savo modeliu pardaves modeliui 'gerumo' tai neprideda.
Populiariausias automobiliu gamintojas yra Toyota(daugiausiai parduota pasaulyje), bet ar tai ji padaro geriausiu?
Velgi jei reiktu rinktis tarp Revo ir Summit, man asmeniskai Revo vienareiksmiskai. Summitas jis nuostabus savo universalumu
Crawleristai juokiasi kai pasakai kad tavo crawleris yra Summit, basheriai verkia kai pasakai kad bashini Summita. Jei pasiruoses lakstyt brushed su 40km/h tempukais Summitas yra tai ko ieskai, jei planuoji kazka galingesnio, summitas pats save susitraiskys i kur kas daugiau daliu nei bet koks kitas "monstras"
Tikrai ne varau ant Summito, modelis nuostabus, kalti yra useriai kurie vartoja ji ne pagal paskirti ;)