Dabar yra 08 Spa 2025 13:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Team Associated T4.1 Brushless RTR Apžvalga
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012 13:32 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 11 Vas 2008 22:47
Pranešimai: 518
Miestas: Kaunas
Šioje temoje panorau pasidalinti savo patirtimi ir įžvalgomis apie Team Associated T4.1 Brushless RTR modelį kurį naudojau 2011 metų sezoną. Manau tai bus aktuali informacija pradedantiesiams šiame hobyje. :)


Įvadas

Taigi 2011 metų sezono pradžioje nutariau, kad vis dėlto reikia grįšti prie automodelizmo, kol dar pamenu, kuria puse laikyti siųstuvą. Apsidairiau savo kambaryje, kad gi nieko neturiu, tad nutariau įsigyti RTR tipo brushless modelį ir konkuruoti Modified klasėje. Tačiau šį kartą nutariau neskubėti, apeiti visas Lietuvos modelių parduotuves, pasitarti, ką siūlo pabandyti pasiderėt dėl geresnių sąlygų, kadangi vis tiek pirksiu ne tik modelį, bet ir akumuliatorių, dalių, nemažai padangų ir t.t. Beveik visur buvau sutiktas kaip keistuolis ir buvo atrėžta, kad „dabar krizė ir taip sunkiai gyvenam, kokios čia išlygos gali būti ir t.t.“ Tačiau užsukus į rchobis.lt viskas ėjosi kiek kitaip. Buvau sutiktas maloniai ir gražiai, pardavėjai „nepasikėlę“, aprodė visus turimus modelius, išvardino kiekvieno privalumus ir trūkumus, maloniai pasišnekėjom apie modelių sportą, buvo išklausyti visi mano norai ir viltys. Jau kitą dieną gavau kelis pasiūlymus įsigyti rchobis.lt atstovaujamos kompanijos Team Associated modelius. Daug nebegalvojęs nuvažiavau į rchobis.lt parduotuvę ir įsigyjau Team Associated T4.1 brushless RTR modelį. Rchobis.lt išties šauni kompanija, išsiskirianti iš konkurentų, todėl nutariau jiems padėti pasireklamuoti autosporte. Puiki galimybė pasitaikė, kai likus savaitei laiko iki Formulės 4 lenktynių Belgijoje, atsisakius vienam iš mano rėmėjų reklamuotis, atsilaisvino reklaminis plotas. Taigi, kartu su pirmą karta mojuojama Lietuvos trispalve legendinėje Formulės 1 SPA-Francorchamps trasoje Belgijoje puikavosi Rchobis.lt ir Team Associated vardai.

Apie patį modelį bendrai

Tik sugrįžęs namo pradariau dėžę. Tokių RTR dėžių esu pradaręs ne vieną, tad žinojau, ko tikėtis, ir vaizdas manęs nenuvylė. Modelis pilnai surinktas ir gražiai įpakuotas, kėbulas ryškiai nudažytas, lipdukai užklijuoti tiesiai ir gražiai, ko dažnai nepasakysi apie kitų gamintojų RTR modelių kėbulus. Visi aksesuarai ir knygutės - gražiai supakuotos maišeliuose. Paleidimo procedūra paprasta: praveri anteną, dedi akumuliatoriu, „bindini“ 2.4 GHZ siūstuvą su imtuvu ir važiuoji. Akivaizdūs modelio privalumai: nuo tradicinio RTR: 2.4 ghz aparatūra, 3300kv brushless sistema, iškarto montuojamos T jungtys.


Prikabinti failai:
FILE0135.JPG
FILE0135.JPG [ 93.02 KiB | Peržiūrėta 2277 kartus(ų) ]

_________________
jramanauskas.webs.com
GV models rex X
Predator Rigger.
Jei kas nors domina, pas mane visada viskas parduodama.


Paskutinį kartą redagavo Jnr 07 Sau 2012 13:47. Iš viso redaguota 4 kartus.
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Review
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012 13:42 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 11 Vas 2008 22:47
Pranešimai: 518
Miestas: Kaunas
Elektronika

Kaip jau minėjau, modelyje pastatyta Reedy brushless sistema. Atrodo labai rimtai: variklis 3300kv, su greičio reguliatoriumi, jungiamas per paauksuotas ,,bananines” jungtis. Tai labia palengvina ardymo ar patikros darbus, kuomet reikia išimti variklį. Pats greičio reguliatorius turi didelį aušinimo radiatorių bei išorinį kondensatorių. Su akumuliatoriumi jungiamas per gamykliškai sumontuotą T jungtį. Įdėjau lipo 2S 5000mah akumuliatorių ir išbandžiau modelį trasoje. Nelikau nusivylęs. Nors variklis besensorinis, akseleracija švari, be jokių trukčiojimų. Po 5 min važiavimo variklis visiškai šaltas. Galios ,,per akis“, modelis net ant žvyro ,,stojasi piestu“. Akivaizdu, modelis padarytas taip, kad būtų galima visa dieną važinėtis, nesukant galvos dėl elektronikos perkaitimų. Eksperimentuodamas, vietoj 19t variklio dantračio, pastačiau 26t. Mano nuostabai modelio greitis išaugo milžiniškai, startai išliko padorūs, be trukčiojimų, o po 5 min važiavimo variklio temperatūra išliko normos ribose. Greičio reguliatorius vienas geriausių, kokį esu turėjęs. Ilgai stebėjausi, kad tokia kokybė dedama į RTR modelį. Team Associated, kaip ir rchobis.lt, išskirtiniai tarp savo konkurentų. Akseleracija tolygi ir labai lengvai kontroliuojama, stabdžiai puikiai veikia, yra perkaitimo ir perkrovos apsaugos. Palaiko iki 3s lipo ir variklius iki 6100kv. Daugybė programavimo galimybių: stabdžių stiprumas, atbulinės eigos atsisakymas, akseleracijos kreivė, starto stiprumas, akumuliatoriaus atjungimo įtampa.
Servo mechanizmas, standartinis SHV1504 MG, tačiau metaliniai dantračiai ir „servo saver“ užtikrina, kad su servo mechanizmu bėdų nebutų. Pats mechanizmas nėra greitas, tačiau nėra ir labai lėtas. Gana gerai atlieka savo funkcija. Kasdieniniam pasivažinėjimui puikiai tinka, varžyboms, galbūt, reikėtų greitesnio, bet galima dalyvauti ir su šiuo.
Valdymas puikiai atlieka savo funkciją. 2.4 ghz dažnio naudojimas užtikrina, kad nebus problemų, dėl ilgų, nepatogių antenų bei radijo konfliktų su kitais modeliuotojais. Imtuvas labai nedidelis ir lengvas, nors tai aktualu tik rimties lenktynininkams, skaičiuojantiems kiekvieną savo modelio gramą. Siūstuvas - pistoletinio tipo: patogus laikyti rankomis, vairas aprauktas minkštu ir patogiu parolonu. Siųstuve galime reguliuoti vairo pasukamumo, akseleracijos jautrumo ir maksimumo taškus. Šios galimybės dažnai pasigesdavau kitų gamintojų RTR modeliuose.


Prikabinti failai:
reedy.jpg
reedy.jpg [ 46.82 KiB | Peržiūrėta 2274 kartus(ų) ]
FILE0145.JPG
FILE0145.JPG [ 114.02 KiB | Peržiūrėta 2274 kartus(ų) ]

_________________
jramanauskas.webs.com
GV models rex X
Predator Rigger.
Jei kas nors domina, pas mane visada viskas parduodama.
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Review
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012 13:47 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 11 Vas 2008 22:47
Pranešimai: 518
Miestas: Kaunas
Važiuoklė

Tik apžiūrėjęs važiuoklę supratau, kad pasirinkau tinkamą modelį. Surinkimo kokybė puiki, medžiagų kokybė taip pat, niekur nematyti liejimo pėdsakų ar brokų. Akumuliatorius tvirtinamas važiuoklės viduryje dviem pasukamais kabliukais. Nustebino gamintojo kreipiamas dėmesys į detales. Pvz.: kiekviena lanksti ar judanti jungtis turi užmautą mažą kempinėlę, kuri valo jungti ir taip mažiną pagreitinto devėjimosi tikimybę dėl žvyro ar purvo patekimo. Taip pat labai patiko, kaip išspręsta nuolat mane kamavusi problema: antenos vamzdelio iškritimas. Šiame modelyje antenos vamzdelis prisukamas varžteliu.
Visoje važiuoklėje naudojamos plieninės traukutės, leidžiančios pilnai reguliuoti ratų padėtis, taip pritaikant modelį prie kiekvieno vairuotojo vairavimo stiliaus ar kelio dangos. Važiuoklės konfiguracija be didesnių pakeitimų buvo panaudota iš senesnio RC10 T4 modelio. Iš tiesų, kam ją keisti? Su šia važiuokle buvo laimėtas ne vienas pasaulio čempionatas.
Amortizatoriai. Iš tiesų, tai turbūt labiausiai mane nustebinęs modelio važiuoklės komponentas. Kas mane nustebino? Ogi tai, kad amortizatoriai veikia! Ne tik veikia, bet veikia labai gerai, ko nepasakytum turbūt apie 90% kituose RTR modeliuose montuojamus amortizatorius. Amortizatorių bokšteliai ir šakės turi daug tvirtinimo skylių, leidžiančių keisti amortiztorių padėtį ir taip reguliuoti pakabos amortizavimo savybes.

Transmisija

Transmisija gana paprasta. Kadangi modelis varomas tik galinių ratų, viskas sukoncentruota ties jais. Pagrindinis dantratis nuo dulkių patekimo apsaugotas plastikiniu dangteliu. Dantratis su difirencialu sujungtas per dviejų diskelių praslystančia sankaba, kuri apsaugo difirencialą nuo šokų, stipriai startuojant ar leidžiantis po šuolio. Nuo ankstesnių modelių ši T4.1 versija skiriasi tuo, kad joje naudojamas pilnai sandarus dantratinis difirencialas vietoje rutulinio. Dantratinis difirencialas yra tvirtesnis ir reikalaujantis mažiau priežiūros, bet, bent tradiciškai, dirba ne taip sklandžiai, kaip rutulinis. Tačiau, išbandęs buvau nustebęs difirencialo darbo sklandumu ir tylumu. Diferencialas gali būti reguliuojamas, naudojant skirtingo tirštumo tepalus, kaip ir bet kuriame 1/8 mastelio lenktyniniame ,,bagyje“. Sukimo momentas į ratus perduodamas per tradicinius plieninius kardanus, o visa transmisija sukasi sandariuose guoliuose.

Padangos

Orginaliai sumontuotos gana koncervatyvios ir kieto mišinio padangos, pritaikytos važinėtis visokiais paviršiais. Jau po pirmos treniruotės trasoje paaiškėjo, kad varžyboms jos netiks. Bet to ir buvo galima tikėtis. Pasitaręs su rchobis.lt pardavėjais apmoviau modelį Proline Caliber padangom. Wow! Sukibimas pagerėjo beveik dvigubai.

Neigiami dalykai

Iš tiesų, į galvą šauną tik vienas nepatogumas. Kadangi modelis amerikiečių gamybos, visur naudojami coliniai, labai retų išmatavimų, važtai, todėl netinka jokie tradiciniai raktai. Su modeliu dežėje yra prikomplektuoti reikiami įrankiai, tačiau pametus bent vieną, kitą įsigyti gali būti gana sunku.


Jonas Ramanauskas


Prikabinti failai:
asc7037_1-500x500.jpg
asc7037_1-500x500.jpg [ 138.37 KiB | Peržiūrėta 2271 kartus(ų) ]
asc7037_2-500x500.jpg
asc7037_2-500x500.jpg [ 136.69 KiB | Peržiūrėta 2271 kartus(ų) ]
FILE0138.JPG
FILE0138.JPG [ 129.1 KiB | Peržiūrėta 2271 kartus(ų) ]
FILE0147.JPG
FILE0147.JPG [ 121.06 KiB | Peržiūrėta 2271 kartus(ų) ]
IMAG0096.jpg [98.78 KiB]
Dar neatsisiųsta
FILE0149.JPG
FILE0149.JPG [ 109.13 KiB | Peržiūrėta 2271 kartus(ų) ]

_________________
jramanauskas.webs.com
GV models rex X
Predator Rigger.
Jei kas nors domina, pas mane visada viskas parduodama.
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Apžvalga
StandartinėParašytas: 03 Sau 2012 22:50 
Mo
Mo
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 23 Geg 2011 19:37
Pranešimai: 88
Miestas: Kaunas
Labai grazus modelio aprasas, buvo idomu skaityti. Aciu :) Del parduotuviu tai sutinku, Edgaras ir Paulius is rchobio yra labai draugiski ir paslaugus, o ju kainos tikrai labai geros. Visada pades ir atsakys, kad ir I kvailiausius klausimus. Visai nepasikele. Saunus vyrukai, tai ne koks Stasys is propelerio, kuris kaip koks zanuda, net parduot nenori, nieko nepasikonsultuosi, atrodo tik kad ir nori kad tu greiciau is parduotuves iseitum...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Apžvalga
StandartinėParašytas: 04 Sau 2012 12:43 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Na del kaikuriu rpoduktu kainu pasigincyciau ,bet visumoi tikrai gerai dirba :)


O y tema, kaip valdomumas su tokia sistemele, neuzmeta galo ,neapsuka jei pergazuoji bisky?

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Apžvalga
StandartinėParašytas: 04 Sau 2012 17:37 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 11 Vas 2008 22:47
Pranešimai: 518
Miestas: Kaunas
Pergazavus žinoma užmeta juk RWD. Tačiau suvaldyti galima, tačiau reikia teisingo reguliavimo. Laimei ši važiuoklė turi pakankamai reguliavimo galimybių. Taip pat Pinion gear keitimas davė ne tik didesnį greitį bet ir mažiau jautrų akseleratorių, kas padėjo suvaldyti išvažiavimus iš lėtų posūkių. Tačiau didžiausias privalumas tai PROLINE padangos kurias rchobis.lt patarė užsidėti. Sudėjus šiuos tris dalykus (teisingą ratų išvirtimą, didesnį pinion gear ir proline padangas) tikrai galima neblogai "pažaboti" modelį.

_________________
jramanauskas.webs.com
GV models rex X
Predator Rigger.
Jei kas nors domina, pas mane visada viskas parduodama.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Team Associated T4.1 Brushless RTR Apžvalga
StandartinėParašytas: 04 Sau 2012 17:42 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 26 Rgs 2011 09:00
Pranešimai: 2562
Miestas: Vilnius
Na taip, padangos yra pagrindinis sukibima lemiantis faktorius siuo atveju :)

_________________
Hpi Baja 5b SS's
Serpent Cobra 811
AE B4.1
CRC Gen-X 10 Le


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007