Elektronika
Kaip jau minėjau, modelyje pastatyta Reedy brushless sistema. Atrodo labai rimtai: variklis 3300kv, su greičio reguliatoriumi, jungiamas per paauksuotas ,,bananines” jungtis. Tai labia palengvina ardymo ar patikros darbus, kuomet reikia išimti variklį. Pats greičio reguliatorius turi didelį aušinimo radiatorių bei išorinį kondensatorių. Su akumuliatoriumi jungiamas per gamykliškai sumontuotą T jungtį. Įdėjau lipo 2S 5000mah akumuliatorių ir išbandžiau modelį trasoje. Nelikau nusivylęs. Nors variklis besensorinis, akseleracija švari, be jokių trukčiojimų. Po 5 min važiavimo variklis visiškai šaltas. Galios ,,per akis“, modelis net ant žvyro ,,stojasi piestu“. Akivaizdu, modelis padarytas taip, kad būtų galima visa dieną važinėtis, nesukant galvos dėl elektronikos perkaitimų. Eksperimentuodamas, vietoj 19t variklio dantračio, pastačiau 26t. Mano nuostabai modelio greitis išaugo milžiniškai, startai išliko padorūs, be trukčiojimų, o po 5 min važiavimo variklio temperatūra išliko normos ribose. Greičio reguliatorius vienas geriausių, kokį esu turėjęs. Ilgai stebėjausi, kad tokia kokybė dedama į RTR modelį. Team Associated, kaip ir rchobis.lt, išskirtiniai tarp savo konkurentų. Akseleracija tolygi ir labai lengvai kontroliuojama, stabdžiai puikiai veikia, yra perkaitimo ir perkrovos apsaugos. Palaiko iki 3s lipo ir variklius iki 6100kv. Daugybė programavimo galimybių: stabdžių stiprumas, atbulinės eigos atsisakymas, akseleracijos kreivė, starto stiprumas, akumuliatoriaus atjungimo įtampa. Servo mechanizmas, standartinis SHV1504 MG, tačiau metaliniai dantračiai ir „servo saver“ užtikrina, kad su servo mechanizmu bėdų nebutų. Pats mechanizmas nėra greitas, tačiau nėra ir labai lėtas. Gana gerai atlieka savo funkcija. Kasdieniniam pasivažinėjimui puikiai tinka, varžyboms, galbūt, reikėtų greitesnio, bet galima dalyvauti ir su šiuo. Valdymas puikiai atlieka savo funkciją. 2.4 ghz dažnio naudojimas užtikrina, kad nebus problemų, dėl ilgų, nepatogių antenų bei radijo konfliktų su kitais modeliuotojais. Imtuvas labai nedidelis ir lengvas, nors tai aktualu tik rimties lenktynininkams, skaičiuojantiems kiekvieną savo modelio gramą. Siūstuvas - pistoletinio tipo: patogus laikyti rankomis, vairas aprauktas minkštu ir patogiu parolonu. Siųstuve galime reguliuoti vairo pasukamumo, akseleracijos jautrumo ir maksimumo taškus. Šios galimybės dažnai pasigesdavau kitų gamintojų RTR modeliuose.
Prikabinti failai: |

reedy.jpg [ 46.82 KiB | Peržiūrėta 2279 kartus(ų) ]
|

FILE0145.JPG [ 114.02 KiB | Peržiūrėta 2279 kartus(ų) ]
|
_________________ jramanauskas.webs.com GV models rex X Predator Rigger. Jei kas nors domina, pas mane visada viskas parduodama.
|