Sveiki,
Heh, smagu matyti naują konkurentą. Aš pats ruošiu savo 2wd Mad Rat kitų metų beginner klasei, taip pat jau ateina Ansmann XT Pro - 2wd Stadium Truck'o kit'as, kurį taip pat išmėginsiu dalyje varžybų. Po to matysiu kuris labiau prilips ar bus geresni rezultatai.
Šiaip manau, kad geras ir patyręs vairuotojas visada turės pranašumą su 2wd, jei galios apribojimai vienodi. 2wd ypač populiarūs JAV ir Anglijoje. Ten yra atskiros klasės, varo visi su brushless'ais, naudoja rimtus modelius (Team Durango, Tamiya TRF, centrinio motoro konversijas AE ar Losi modeliams ir t.t... galų gale lenktyninkai labai giria Ansmann X2 ar X2C modelius), klasės įdomios, sudėtingos ir konkurencingos. Pas mus dėl klasių stokos tokiems modeliams nėra perspektyvos, nebent išskyrus beginner klasėje.
Asmeniškai pritariu Tadziui dėl 2wd pasirinkimo. Aš pats stengiuosi nemažai treniruotis ir jaučiu kaip po truputėlį įgundu valdyti modelį. Man svarbu išmokti, gal tada vėliau išmėginčiau greitąsias 4WD klases. Bet kolkas mane žavi 2wd ;)
Nors ir mano 2wd bagis beginner lenktynėse turėjo labai smarkų pranašumą tiesiojoje dėl greičio persvaros, dėl įgūdžių stokos prakišdavau posūkiuose. Šiaip aš manau kad labai svarbu - tikslus modelio paruošimas, judančių mazgų "švarumas", kokybiška ir standi plastmasė, geros padangos, mažas svoris. Beginner klasėje ypač daug "žaidžia" aukštos kokybės ESC ir selektuotos nimh baterijos (celės). Team associated regas yra tikrai aukštesnės klasės. Aš pats išmėginsiu Novak GTS (be reverso bus, nebus penalty

).
Dar šiek tiek nukrypstant nuo temos, kaip manote, kuris motoras geresnis beginner klasei? Ansmann Clash ar LRP S10 Blast? Pats ketinu nusipirkti abu ir atlikti kažkokių testų seriją. Taip pat ar galima šiose varžybose naudoti naujuosius LRP S10 Blast motoriukus - "high torque" (kur eina su LRP ShortCourse RTR) ar "high speed" (kur eina su LRP Twister buggy RTR)???
