Tiesiog perkopijavau diskusija is kito forumo:
egidukas:
"Sendien buvau susitikes su atstovais is radio bangomis valdomu modeliu asociacijos.
taigi sutarem, taip,kad drift varzybos bus rengiamos:)
Drifto varzybos bus kartu su ziediniu automobiliu varzybomis. Trasa bus naudojama ta pati. Driftines masinos tures buti su pvc padangomis. tikriausia imsim pilka pvc. nes jos lengviau gauti. Masinu padangu matmenu reikalavimai bus tokie pat kaip ir ziedinem. negalima bus naudoti platesniu.
Kolkas pradziai matuosim tik rato iveikimo laika. Tam reiks visiem norintiems dalyvauti isigyti reikiama yranga.
Kitas dalykas, kad reiks sykurti viena vieninga drift kluba, is kurio isrinksim 5 teisejus.
Kita informacija paskelbsiu veliau. nes dar reiks parasyti varzybu
reglamenta. kai jis bus baigtas ji pasklebsiu."
black:
1. Trasa gal ir neblogai tapati, bet per ilga ir tiesiosios per ilgos, drifto varzybom naudojamos perpus mazesnes trasos su mazesneis posukiu kampasi, ipatingai kai vyksta dvigubas driftas taip vadinamas persekiojimas.
2. Rato iveikimo laikas, visiskai nereiksmingas driftui rodiklis, driftas tai yra slydimo varzybos cia vertinimas gali buti tik slydimo kampas jo trukme, slydimo trajektorijos keitimas, greicio cia nereikia. Kadangi drifte nereglamentuojama nei kebulo reikalavimai, nei padangos nei variklio galingumas taip sakant viju kiekis. Taigi atvykes dalyvis su 27 viju varikliu niekaip negales konkuruoti su 13 viju varikliu ar aplamai pas kita stoves Novak 3.5R Brushless Motor, kurio greitis pasiutes. Cia to keisti negalima, nes drifto masinos yra drifto, o ne ziedines.
Cia pora pastabu.
Del teiseju siulymas butu, kad teisejai butu is skirtingu miestu del to, kad bus neimanoma prastumti savo miesto atstovu i pirmases vietas."
egiduks:
na matot su slidimo kampo ir greicio matavimu yra problemu, nes tokios yrangos nelabai gausi. beto ji yra bet montuojama i tikras masinas. mes nusprendem padaryti toki varianta, kad butu galima bent jau pradzioj kaska pameginti,o veliau kaska keisti. del teiseju tai as sutinku,kad reikia is skirtingu miestu. bet reikia sukurti kaskoi bendra drift kluba, kuris butu sudarytas is visu drifteriu. o ne atskiru miestu. Teisejau butu isrinkti ir nesikeistu. nes jie turetu tam licenzija.na o trasa sumazinti aisku visada galima, tarki ja padalinus per puse.
Kitas dalykas slidimo kampo ir slidimo greicio is akies nenustatysi o objektyvus teisejo vertinimas, gali buti gincitinas. nuo to ir prasideda visokie konfliktai. kokiu beje mes tikrai nenoretume.
Rato iveikimo matavimas yra vienintelis kolkas mums visiems prieinamas budas. nes kitokios yrangos lietuvoj kolkas nera. o laiko matavimo yra ir ji tikrai nesikeis kokius 15metu. beje juk pagalvokite, kad vaziuojant paprasta trasa ir greitai isipaisant i posuki, su pvc padangom, teks driftinti neisvengiamai. O cia jau ir pasireiks visu sugebejimai.
na dar gal bus ir masinu svorio kontrole, kad nebutu labai lengvos, ar nezmoniskai sunkios.
Beje vilniuje siltu sezonu bus irengta trasa lauke. aiksteleje. kur bus galima treniruotis nemokamai;)
aiksu kai vyks oficialios treniruotes su laiko matavimais bus ivestas mokestis.
beje priimam visus pastebejimus ir pageidavimus i kurios tikrai atsizvelgsim."
black:
"Na matau, kad bus tik laikas, nes puikei zinau kad ismatuoti kampa slydimo ir greity neimanoma, bet galima butu duoti balus uz tam tikru posukiu iveikima, sakykim daznai buna pilno lanko posukis per visa trasos ploti, jo iveikimas slystant kampu butu vertinamas balais pilnas posukis 10 balu, dalis posukio 5, neiveikus jo slystant bent puse 0, kiti posukei sakykim vidinis kampas ivardinkim geltona zona centrine zona raudona ir isorinis kampas zalai , ta galima atzymeti juostomis uzklijuotomis ant dangos taigi posukis stebemas teiseju ir suzimima sakykim jei vaziuojama (slystama centru) 5 balai o isorinis kapas 3 ir vidinis po 10 balu jie butu dedami prie laiko balu tai duotu galimybe atvaziavus kad ir treciam bet apvaziavus ratus ir surinkus slydimo balus galetum isokti i pirmaja vieta, tai butu teisinga. o kam tada teisejai ka jie kontroliuos kokios ju pareigos, seip tik stebeti, nemanau tada kad jie reikalingi uzteks ir vieno laikui suziureti."
devoliution:
"bet drifto trukme galima paziureti kad ir su hronometru"
black:
Tu isdalies teisus, nes drifto varzybose daznai vaziuojama po viena po kelis ratus, niekados nevaziuoja masinu grupe, dar vaziuojama dviese persekiojamo rungtyje. kur imanomas priesininko lenkimas tik posukyje ji iveikiant slystant, ar priesininkui padarius klaida.
Cia gal tiek apie pirmaji punkta.
Antrasis punktas, bus akivaizdus modelio isores atlikimo pricizika ir originalumas, gamyklinei (nudazyti gamyklose) modeliai neturetu buti vertinami. Cia galima pamatyti ir pasimokinti kaip tai daroma.
http://z3.invisionfree.com/rcdrift/inde ... howforum=4
Apsvietimas, spoileriai, ratlankai ir tt visko pilna internete, jie kaip paildomi aksesuarai gali buti naudojami gali ir nebuti. Tik jie tures tam tikra balams itaka.
Nudazymas originalumas ir precizika, stengtis dazyti leksanui pritaikytais dazais, kad teisejai nebijotu paimti modelio i rankas, kad netiketai palenkus modelio sona dazai nenukristu..
Cia tiek.