Ziurint kokiam tikslui reikia.
Praeita sezona pradejau su skolintu R40, pabaigiau su G4S, o siam nusipirkau Mugen MTX4-R, nes Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje yra dileriai, turintys atsarginiu daliu, kuriu dazniausiai prireikia varzybose.
Kainos mane irgi tenkina, o vaziuokles elgesys trasoje is tiesu saunus.
Vairavimo poziuriu R40 sukelia "tanko" pojuti, G4S labai tolerantiskas "overdrive'ui" t.y. per drasiai kapojant gazu/vairu elgiasi gan atlaidziai. Tiek Serpentas (pernai testinau 720), tiek Mugenas panasesni i "skalperius" - daro tiksliai tai, ko is ju reikalaujama, bet...
G4s turi pagirtinai sutvirtinta centrine vaziuokles dali.
NT1 uzsienyje yra pravardziuojamas MugenRay, nes tai is esmes yra Xray atliktas Mugen MTX4 + Kyosho RRR kratinys. Modelis tikrai vykes (ypac jei jame jau issprestos priekiniu pusasiu spjaudymo problemos).
Kai kurie trukumai:
G4s prastesne atlikimo kokybe, ypac plastikiniu detaliu tolerancijos.
R40 sunkus, nes atliktas tikrai masyviai
NT1 pirma sezona spjaude priekinius pusasius, ypac priekine proveza ispletus iki 199mm
MTX4 reikalingas 4mm galinis shocktoweris (originalas silpnokas besivartantiems)
Arciau su Serpentu nesu susidures, todel konkreciu pasikartojanciu trukumu neprivardinsiu.