Na siaip is principo tikros masinos driftas neskiria nuo RC. Esme tik tame, kad tikra masina sveria 10 kartu daugiau, kartais ir dar daugiau.Taigi: jei ligintume driftini rc modeli vaziuojanti su PVC danga ir driftine pasima vaziuojancia su drift padangom ant ledo, tai manau gautume ta pati rezultata. kitas dalykas yra tai, kad rc masinos svoris yra mazesnis, tai reiskia,kad jos sumibino fegaspauzianti ja zemyn ( zemes trauka F=mg) irgi yra mazesne, nei tikros masinos.bet juk padangos plotas irgi yra daug mazesnis. PVC padanga sukimba tik vienoj juostoje, tai vieno rato sukibino plotas butu mazdaug 3kvadratiniai milimetrai. O tikro automobilio padangos yra pagamintos taip, kad ju sukibimo plotas butu didesnis.nes neimanoma pripusti taip padangos, kad ji butu tokio kietumo ir atlaikitu tokia pat mases spaudziama jega, kad tos plotas gautusi, bet pamasesnis nors i 30 dvadratiniu milimetru. taigi galima vardinti daug visokiu skirtumu.bet esme ta, kad RC masinos ir tikros masinos variklio galingumai labai skiriasi ir svarbiausia, kad skiriasi sukimo momentai. todel ju net neverta liginti.
Isvada: Vairavimo principas yra tas pats, kai tave nesa, tu spaudi gaza ir ratus suki i piesinga puse ir jokiu budu nestabdai.
skirtumas yra tas kad vienu atveju rizikos faktorius yra mazesnis, kitu atveju didesnis. todel nevisada gali rizikuoti.
P.S. Esu bandes su keleta masinu pralekti trasomis ir vazinejes ant ledo, ir zinau kas yra tikras kontroliuojamas slidimas. o si tikro skirtumus gali paaiskinti tik fizika ;) kuria reikia pasimokyti. Ir kurios moko mokykloje. Manau uzdavus gera klausima ir aisku tinkama. Jums i visus klausimus atsakys bet kuris fizikos mokytojas. ( jei jis neatsakys, tai tada jau as pabandysiu cia parsyti koki nors straipsneli ;) )
|