Gerbiamieji, ar turi reikšmės laivo manevringumui posūkio vairo pusė, t.y. ar kairėje sraigto pusėje, ar dešinėje? Turiu tokią hydra 1/8, baisiai jau lėta ir nemanevringa, nors variklis 26cc (kitaiskas, o ne Zenoah). Labai "tūpai" buvo padarytas aušinimas. Laivo korpuso dugne išvesta šlanga vos ne nykščio storio ir nupjauta 45* , kuri manau davė labai didelį pasipriešinimą hydrai. Korpuse įmontuotas el. siurbliukas, kuris iš tos šlangutės varo vandenį į variklio galvą ir taip aušino variklį, pakol vieną dieną nusprogo tas varikliukas. Tuomet sugalvojau "patiuninti" ir perdaryti į normalų aušinimą. Užsisakiau dalis iš
http://www.horizonhobby.com
(
http://www.horizonhobby.com/Products/De ... ID=PRB2651
http://www.horizonhobby.com/Products/De ... ID=PRB3256
http://www.horizonhobby.com/Products/De ... ID=PRB2252 )
ir bandau perdaryti aušinimą ir valdymą. Pas mane hydros vairai buvo 2 iš abiejų sraigto pusių, bet patys peilai siauri, tad apsisukti su juo reikėjo gan didelio ploto. Manau įdėjus normalų situacija pasikeis, tik vat dėl pusių įtakos suabejojau, nes bus tik vienas "rudderis". Labai daug prirašiau, tad vėliau užduosiu dar keletą klausimų apie aušiniimą ir rudderio atstumą nuo sraigto. Iš anksto dėkoju už atsakymus.