2007 gegužės RC Driver numeryje buvo aprašyta įdomi istorija.1978 jaunas dviejų vaikų tėvas Pierre Scerri nusprendė, kad nori turėti Ferrari 312 PB - automobilį, skynusį pergales to meto lenktynėse. Kadangi neturėjo pakankamai pinigų jam nusipirkti, Pierre nusprendė pagaminti jo kopiją. Bet ne šiaip kėbulo kopiją. Kopiją variklio, interjero, transmisijos ir ypač variklio garso. Padaręs keletą realaus automobilio nuotraukų, jis pradėjo daryti brėžinių gamybą, trukusią trejus metus.
Nuo 1986 iki 1989 Pierre konstravo tikslią gulsčio 12 cilindrų variklio 1/3 mastelio kopiją. Galiausiai, 1989 vasario 25 dieną dirbtuvėse suburzgė baigtas 103 kubinių centimetrų tūrio, 24 vožtuvų, 12 cilindrų, 8 arklio galių variklis.
Dar trejus metus truko kėbulo, pavarų dėžės ir kitų dalių gamyba. Pavarų dėžės brėžinius padovanojo Pierro Ferrari ir Mr. Colleti iš Modenos, Italijos.
Pagaliau vieną 1992 gruodžio dieną Pierre įėjo į savo dirbtuves pabaigti modelio, kurio gamyba truko beveik 15 metų. Jis pasuko raktelį ir užsivedė 12 cilindrų variklis su kuro įpurškimo sistema ir trimis radiatoriais (du aušinimo skysčiui, vienas alyvai). Perjungiat iš vienos pavaros į kitą, penkių pavarų su reversu dėžė veikė puikiai, taip pat, kaip ir hidraulinė sankaba bei keturių stūmoklių stabdžiai su greitai keičiamomis kaladėlėmis (kaip ir tikrame automobilyje), kurie sustabdė rankų darbo Firestone padangas.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=SeUMDY01uUA
Va čia tai tikrai gražu.
P.S. Nesikabinėkit prie vertimo, kaip mokėjau, taip ir išverčiau
