
Neperyvenk puikiai tą suprantu. Bet kai darai įstatymus reikia atsižvelgti į DAUGUMĄ. Taip atmosferinis variklis nebus ekonomiškesnis, bet jis bus taip pat ekologiškas. Taip pagal dabar žadamus įstatymus apmokestins abu. Bet jei pagal mano siūlomą, apmokestinti jie nebus. Nebent BMW su trijų, o ne dviejų su puse litro. Sakau darom sąrašus apmokestinamų automobilių, ir neapmokestinamų. Þinoma geriau kad to nebūtų visai. Bet kai bankrotas valstybei, reikia kažką daryt. Dėl ekonomiškumo ir galios. Jei jis bus naujesnis nei keturių metų tai ir sakau jog jo apmokestinti nereikia nes dabar tiek galingi BMW tiek VAG'o turbininiai yra labai ekonomiški. Bet jei tarkim kad ir senesnis nei penkių metų(nėra taip labai svarbu) ir su daug didesne kubatūra pvz. trijų litrų jį reikia apmokestinti. Ekonomiškumas gyventojų galima sakyti bėda, bet ekologija tikrai ne.
P.S aš tikrai nesitikiu, jog atsiras neišgalinčių automobilio išlaikyti, nes taip tikrai nebus. Gal vienetai. Bet turiu omeny pažaboti senų , galingų laužų pirkima. Liaudyje labai paplitęs šlykštus požiūris, jei jau BMW tai nieko nėra geriau ir pan. Kodėl niekas nenori nusipirkti paprasto naujesnio automobilio. Tas kaime gyvenantis senukas tikrai nepirks to trijų litrų BMW. Jam ir guolio užtenka. Sakau pvz padaryti jog senesnis nei šešių metų auto negali būti didesnės kubatūros nei trijų litrų. Kitaip bus apmokestintas. Skurdžiai gyvenantys žmonės TIKRAI nenukentės. Bet buduliai su laužais galingais nusipirks naujesnį, saugesnį, ekologiškesnį automobilį. Ekologija priklauso beveik galima sakyti nuo metų ir kubatūros. Į vienetus nežiūrim, nes liaudyje to nedaug.