Labai malonu, jog vyksta diskusija - tai yra penas darbui organizatoriams. Norisi, jog būtų kuo daugiau dalyvių ir praleistas laikas būtų kuo smagesnis.
Dėl mokesčių - įranga yra labai brangi ir pirkta iš asmeninių lėšų, niekas net nesitiki iš to uždirbti ir mažai vilčių, jog ta įranga kada atsipirks išvis. Nors kaina, žinoma turi būti keičiama, bet proto ribose. Pagrindinės išlaidos keliauja ne elektrai, o įrangos kaštų dengimui: transponderiams, jų akumuliatorių keitimams, monitoriams (kur rodo gyvai rezultatus), spausdintuvams, pakylai, žūrovų pakylai (pirmais metais turėjome labai daug žiūrovų, nes buvo vietos kur atsisėsti, vėliau, kai vietų nebeliko, pradingo ir žiūrovai, todėl buvo nuspręsta investuoti pinigus į vietą žiūrovams), taurėms.
Taip pat reikia mokėti žmogui, vedančiam lenktynes - tai irgi yra darbas. (Gerai, dar kad yra žmonų, kurios padeda savanoriškai). Trasą prieš lenktynes tvarkyti irgi reikia, taip pat reikia sunešti visą techniką ir ją pajungti, jau nekalbant apie bendrą trasos priežiūrą ir atnaujinimą.
Ramo minėtu atveju - klube lenktyniauja daug vietinių dalyvių, o iš Vilniaus entuziastų patvarkyti trasą atsiranda vienas kitas. Prieš varžybas visi mieliau ilgiau pamiega, nei atvažiuoja ankščiau padėti paruošti trasą. O ir pagalba, jeigu tinkamai nekoordinuota, dažnai būna su trūkumais...
Todėl bėgant laikui dalyvio mokestis sukilo, žmonių entuziasmas blėso ir visi dauguma vadovaujasi tuo principu - aš moku, o jūs tvarkykit. Taip pat nėra klubo sistemos (nario mokesčio). Užsienyje ta praktika plačiai taikoma, taip pat pas Suomius yra privalomos talkos tvarkymui - jeigu nedalyvauji - moki brangiau varžybų dieną. Tą irgi galima mėgint įgyvendint Lietuvoje.
Šiuo metu mėginsim susiskaičiuoti visas išlaidas ir žiūrėsim kiek tą mokestį galima koreaguoti.
Kita vertus mokestis realiai yra 50lt, o transponderis toks dalykas (apie jo būtinumą net kalbos nėra), kurį vieni turi, kiti ne. O važiuojant į betkokias didesnes varžybas jį reikia turėti. Þinoma, jog nuomos mokestį tikrai reikėtų sumažinti, nes tarkim naujajai klasei 1:10 tai būtų tikrai perbrangu, o ir įsigyti jį nepigu...
Dar norėčiau nuomonės apie 1:10 klasę, ar leisti nitro ir brushless kartu? O gal išvis neleisti su brushless, dėl ekonomiškumo?
O kokia daug maž suma už dalyvio mokestį ir transponderį atrodytų priimtina?
|