Portinimas yra portu (langu) modifikavimas , dazniausiai ismetimo plotis , aukstis kartais , transfer ( praputimo langu) kampo parinkimas pagal apsukas, nezinau kaip spiritiniuose , bet motoroleriu varikliams, tai jauciasi jau vien sulyginimas karterio ( liejimo broko) ir ispoliravimas , beto karterio turis mazinamas , kur nereikalingos tuscios vietos , spiritiniui gal ir nera ten tu tusciu vietu daug , neturiu dabar po ranka,toliau karbiuratoriuj, tai tik pradinis misinis oro ir benzino proporcijos , kol daeina iki degimo kameros sitas misinys istisai maisosi , kuo geriau susimaises- tuo geriau dega, poliravimas honingavimas irgi ne visur , tarkim stumoklio virsus ir galvos vidus poliruojamas , geriau pasisalina dujos , maziau nuseda degesiai, karteris irgi poliruojamas , kad "nekliutu" misinys nesusidarytu sukuriai , kurie stabdytu patekima , jau netoli langu suhoninguota ,kad maisytos,seip dar honinguojamas ir pats cilindras su spec staklem del tepimo , as galeciau prahoninguot su antgaliuku mikro ibrezimais tepimui , bet kadangi jie labai negilus gan greit susilygina,bet manau pres kiekvienas lenktynes gerai butu prahoninguot, toliau port mapas trumpai taraint cilindro langu isklotine, cia pvz
http://www.myscooterforum.com/stuff/por ... lli-AC.jpg pagal ji galima sprest apie cilindro galinguma , kokiom apsukom geriausiai tinka (zemom/vidutinem/aukstom) , port timingas reikalingas skaiciuojant rezonancini duslintuva , sqius band yra matuojamas tarpas tarp stumoklio virsaus ir galvos zemiausios padieties (krasto) , cia kad uzkaitus nedirbtu arti kritines ribos , reguliuoti galima tarpinemis po galva, toliau duslintuvo skarda standartas yra 0.7-1mm , su kempu laisvai galima virint , autogenu irgi su mazu antgaliu (nezinau kaip tiksliai vadinas) , o su eletrodine ,tai ir sakau ,kad tik sukabint galiu , nes nesireguliuoja sroves stipris , tai neina virint normaliai, skyles gaunasi,o del etg , tai yra rekomendacijos temperaturos spirito/benzino kuro, seip tas turi gana didele itaka , tai galima ir pamatuot , yra spec temperaturos sensoriukas esant reikalui pasiskolinciau is draugo vilniecio , beto pagal sita temperatura galima ir karbiuratoriaus rebuma tiksliai sureguliuot.Viskas po biski susideda ir gaunasi juntamas rezultatas , geriau y gaza reguoja , greiciau apsukas "pagauna" , geresne trauka.Jeigu butu nemaza paklausa galetu ir varikliuko dyno stenda pasidaryt , programine yranga turiu , elektronine puse nesudetinga , reiktu tik optimalu bugno svori parinkt ir sugalvot gera pajungima prie veleno , ajsku subalansuot , kad nebutu musimo , apsukos dideles , tai jei nebalansuota saibom islakstytu. Kol rasiau dar viena posta parase , tai atsakau ir i ji , velena galima pamodint , kad neuztotu pajemimo , geriau eitu ir t.t. bet kaip sakiau reiktu balansuot , o ir svoris nukristu , tai ir sukimo momentas kristu , pvz i kalna sunkiau trauktu modelis , toliau del gilzes chromavimo , reiktu chromo druskos kokiosnors gaut ir eletrolizes butu galetu nuchrumuot dar reiktu pasidomet koki eletroda naudot , kokia srove optimali , temperatura , tirpalo koncentracija ir t.t. , jei butu paklausa as pasidomeciau, isibandyciau ir jei tenkintu rezultatas galeciau ir jum padaryt.Del ausinimo , tai nezinau kokio reiktu , jei skysciu ausinama perdaryt , tai reiktu ir galva perdaryt ir pompa daryt ir radijatoriuka , dar kiek atsimenu uzkurimas is galo buna , tai je idet pompa is galo , jau reiktu ir uzkurima perdaryt , cia jau nemazai darbo , reiktu gamint spec detalytes , nemanau, kad man apsimoketu , seip konkreciai parodykit kaip ir kas, nes as su vd rc modeliais labai senai reikalu turejau , o ir tuningai dar nelabai rupejo , tai nelabai ir domejaus ten dangteliu ausinimais , seip kas dar idomu klauskit atsakysiu.Dar atsiminiau , kad egt matavimui galima pasidaryt is lemda zondo.