Dabar yra 21 Bir 2025 19:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 17:32 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Prisiminiau savo seną hobį - rc modelius ir pagalvojau , kad būtų ganėtinai reikalinga mano paslauga.Jau mazdaug keturis metus rimtai ir giliai duomiuos 2t variklių tuningu ir per paskutinius metus jau esu vienas iš rimčiausių motorolerių srityje(Rocket slapyvardžiu). Žinias kaupiau ir visdar kaupiu , nes niekada nebus galo iš Graham Bell , Grigoriavo ir kitų knygų , taip pat konsultavausi ir konsultuojosi su daug žmonių iš kartingų, motokroso , supermoto ir kitų sričių. Forsuoju variklius ar atskiras jų dalis pagal pageidavimus, dažniausiai cilindrus ir karterius lenktynėms.Pagrindiniai skirtumai tarp spiritinio ir įprasto dvitakčio variklio , tai tik uždegimo sistema ir stumoklis be žiedų , visakita daugmaž taspats.Keli pagrindiniai darbai:
1.Cilindro portinimas (šiuo atveju gilzės ir bloko, jei spiritinas ar išskirtinais atvejais benzininis)
2.Karterio tuningas
3.Visų kanalų apdirbimas , geram mišinio tekėjimui ir maišimuisi.
4.Reikiamų dalių , kanalų poliravimas ir negilus honingavimas.
5.Darau port timingą , port mapus , sqius band'ą.
6.Reguliuoju karbiuratorius
7.Galiu apskaičiuoti rezonancinį duslintuvą butent pagal jūsų variklį ir norimas apsukas , kuriose bus didžiausias rezonanco efektas.Padarau brežinį ir išklotines kirpti skardai(autocad formatu , ar tiesiog paveikslėlis) ,šiuo metu yra problemu su suvirinimu , tai nebent galečiau sukabinti su elektrodine svarke , o poto paduotumet suvirint į betkurį garažiuką kur virina duslintuvus , kempu ar labai retais atvejais autogenu (visdar) , jei reiktų galėčiau ir aš paduot suvirint , bet aplinkiniai suvirintojai daug ima , tai geriau pas koki pažįstamą už pora alaus.

Alkuninių velenų nelengvinu , nes reiktu juos perbalansuot su spec staklytėmis kurių neturiu , o ir šeip rc modelių varikliukų velenai palyginus yra pakankamai lengvi ,greitai "pagauna" ir dirba aukštomis apsukomis , nėra inertiskas , o dar lengvint jį nelabai yra prasmės , kris sukimo momentas , ko pasekoje neigiamai pasijaustų ypač ofroad modeliams, čia nebent drag modeliams , bet kiek žinau Lietuvoi nėra jų.

Visokie vaikai kurie nelabai supranta ,kaip ir kas nesikreipkit - jums to nereikia , skelbimas skirtas sportu užsijamantiems žmonėms.

Variklių resursas praktiškai nemažeja , nes nedarau langu pločių ar kitų vietų "ant ribos" , tiesiog greičiau važiuosi /skrisi / plauksi , variklis greičiau dirbs , tai ir dils greičiau.

Kainos , tai manau nedidelės , nes priejimas gana geras , "drožimo" gan nedaug , manau už varikliuko forsavimą 30-40lt ,tik vat su cilindrais kurių galvos vientisos su cilindru (nenusijama) pvz bajų benzininiai varikliai , tai su jais daugiau problemu dirbant , tai ir kaina šiektiek didesnė. Duslintuvo skaičiavimą net nežinau kiek prašyt , skaičiuoju pagal formules iš knygos ant lapuko , nes internete yra kelios programėles , tai jos primeta savo matmenis ,prie kurių derina tūrius , tai nelabai tinka jei programėle orentuota tarkim į kartingus. Aš manau tiesiog kam reikia kreipkitės ir kainą sutarsim pagal situaciją.Beja darbų neviešinu , nes tuoj pat pradeda kopijuoti , man negaila tiesiog jei nori , tai ieškokis info ir daryk , o ne imk ir kopijuok.

Dirbu Šiauliuose , tai galit paduot į rankas arba prijamu dalis ar variklius paštu, autobusu ar kurijeriu.
Kreipkites skype hell-boy123 arba telefonu 865456500 į sms neatsakau.Labai anksti neskambinkit , visgi dar vasara , reikia pailset šiektiek.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 20:02 
Modeliuoto
Modeliuoto

Užsiregistravo: 06 Lap 2003 15:55
Pranešimai: 683
Miestas: VILNIUS
Mano subjektyvi nuomone del siulomu paslaugu:

1. Cilindro portinima - kaip suprantu, tu vadini gilzes langu didininimu? Ar taip?
2. Siuolaikiniu varikliu karteriai po mechaninio apdirbimo turi laaabai nedaug vietu kur tu gali kaz ka pagerint, kad misinys judetu link degimo kameros su mazesniais hidrauliniais nuostoliais, darbas nera labai nashus - rezultatas artimas 0.
3. Kiek man zinoma misinys maisosi karbiuratoriuje, o ne kanaluose. Isiurbimo kanalu poliravimo rezultatas - jei siame punkte tu tai darai - rezulatatas artimas 0.
4. Poliravimas...
5. Smagu kad moki issimatuot fazes, bet kad visiem butu aiskiau ka tu siulai, butu labai malonu, kad papasakotum ka tu ruosies daryt su fazem, kad patenkintum kiekvieno kliento poreikius, tavo pacio labui.
7. Is kokio storio skardos tu ruosies virinti rezonansini vamzdi modeliui kempu, elektrodke ar autogenu? Beje geram vamzdziui suskaiciuot reikalingas EGT, tu ji matuoji ar is lempos primeti?

_________________
Lenktyniniai laivai:FSR V 3.5; FSR V 7.5


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 20:52 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 30 Lap 2003 20:22
Pranešimai: 105
Valentai, bet darbų kaina 30-40 Lt. Manau nesitikėsime iš šio žmogaus gilzės chromavimo, ar galinio dangtelio aušinimo padarymo. Paprasčiausiai matyt "sutvarkys" langus ir tiek. O beje dėl veleno-kaip tik labai platus darbų asortimentas įmanomas...


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 20:59 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Portinimas yra portu (langu) modifikavimas , dazniausiai ismetimo plotis , aukstis kartais , transfer ( praputimo langu) kampo parinkimas pagal apsukas, nezinau kaip spiritiniuose , bet motoroleriu varikliams, tai jauciasi jau vien sulyginimas karterio ( liejimo broko) ir ispoliravimas , beto karterio turis mazinamas , kur nereikalingos tuscios vietos , spiritiniui gal ir nera ten tu tusciu vietu daug , neturiu dabar po ranka,toliau karbiuratoriuj, tai tik pradinis misinis oro ir benzino proporcijos , kol daeina iki degimo kameros sitas misinys istisai maisosi , kuo geriau susimaises- tuo geriau dega, poliravimas honingavimas irgi ne visur , tarkim stumoklio virsus ir galvos vidus poliruojamas , geriau pasisalina dujos , maziau nuseda degesiai, karteris irgi poliruojamas , kad "nekliutu" misinys nesusidarytu sukuriai , kurie stabdytu patekima , jau netoli langu suhoninguota ,kad maisytos,seip dar honinguojamas ir pats cilindras su spec staklem del tepimo , as galeciau prahoninguot su antgaliuku mikro ibrezimais tepimui , bet kadangi jie labai negilus gan greit susilygina,bet manau pres kiekvienas lenktynes gerai butu prahoninguot, toliau port mapas trumpai taraint cilindro langu isklotine, cia pvz http://www.myscooterforum.com/stuff/por ... lli-AC.jpg pagal ji galima sprest apie cilindro galinguma , kokiom apsukom geriausiai tinka (zemom/vidutinem/aukstom) , port timingas reikalingas skaiciuojant rezonancini duslintuva , sqius band yra matuojamas tarpas tarp stumoklio virsaus ir galvos zemiausios padieties (krasto) , cia kad uzkaitus nedirbtu arti kritines ribos , reguliuoti galima tarpinemis po galva, toliau duslintuvo skarda standartas yra 0.7-1mm , su kempu laisvai galima virint , autogenu irgi su mazu antgaliu (nezinau kaip tiksliai vadinas) , o su eletrodine ,tai ir sakau ,kad tik sukabint galiu , nes nesireguliuoja sroves stipris , tai neina virint normaliai, skyles gaunasi,o del etg , tai yra rekomendacijos temperaturos spirito/benzino kuro, seip tas turi gana didele itaka , tai galima ir pamatuot , yra spec temperaturos sensoriukas esant reikalui pasiskolinciau is draugo vilniecio , beto pagal sita temperatura galima ir karbiuratoriaus rebuma tiksliai sureguliuot.Viskas po biski susideda ir gaunasi juntamas rezultatas , geriau y gaza reguoja , greiciau apsukas "pagauna" , geresne trauka.Jeigu butu nemaza paklausa galetu ir varikliuko dyno stenda pasidaryt , programine yranga turiu , elektronine puse nesudetinga , reiktu tik optimalu bugno svori parinkt ir sugalvot gera pajungima prie veleno , ajsku subalansuot , kad nebutu musimo , apsukos dideles , tai jei nebalansuota saibom islakstytu. Kol rasiau dar viena posta parase , tai atsakau ir i ji , velena galima pamodint , kad neuztotu pajemimo , geriau eitu ir t.t. bet kaip sakiau reiktu balansuot , o ir svoris nukristu , tai ir sukimo momentas kristu , pvz i kalna sunkiau trauktu modelis , toliau del gilzes chromavimo , reiktu chromo druskos kokiosnors gaut ir eletrolizes butu galetu nuchrumuot dar reiktu pasidomet koki eletroda naudot , kokia srove optimali , temperatura , tirpalo koncentracija ir t.t. , jei butu paklausa as pasidomeciau, isibandyciau ir jei tenkintu rezultatas galeciau ir jum padaryt.Del ausinimo , tai nezinau kokio reiktu , jei skysciu ausinama perdaryt , tai reiktu ir galva perdaryt ir pompa daryt ir radijatoriuka , dar kiek atsimenu uzkurimas is galo buna , tai je idet pompa is galo , jau reiktu ir uzkurima perdaryt , cia jau nemazai darbo , reiktu gamint spec detalytes , nemanau, kad man apsimoketu , seip konkreciai parodykit kaip ir kas, nes as su vd rc modeliais labai senai reikalu turejau , o ir tuningai dar nelabai rupejo , tai nelabai ir domejaus ten dangteliu ausinimais , seip kas dar idomu klauskit atsakysiu.Dar atsiminiau , kad egt matavimui galima pasidaryt is lemda zondo.


Paskutinį kartą redagavo Edvinas 25 Rgp 2010 21:20. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 21:20 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 30 Lap 2003 20:22
Pranešimai: 105
Norai ir ketinimai geri, ypač jei pasigaminsite matavimo standą. Tačiau ir be jo galima nemažai ką pasiakičiuoti, kai pvz. programa su kuria pats naudojuosi.


Prikabinti failai:
tiuning.pdf [87.43 KiB]
Atsisiųsta 360 kartus(ų)
Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 25 Rgp 2010 21:22 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Turiu ir as panasia power pointu padaryta , nereik rankom skaiciuot.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010 05:42 
Mo
Mo

Užsiregistravo: 30 Lap 2003 20:22
Pranešimai: 105
Tai ir parodykite kuom Jūs vadovaujates dirbdami su varikliais. Kitaip tariant: "Foto i studiją"


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 26 Rgp 2010 13:57 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Kelios istraukos http://img96.imageshack.us/img96/7981/61250454.jpg http://img821.imageshack.us/img821/8944/65637104.jpg http://img844.imageshack.us/img844/166/50610362.jpg http://img823.imageshack.us/img823/7213/24234738.jpg


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2010 03:37 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 30 Sau 2010 21:50
Pranešimai: 936
Miestas: Utena
Skaiciau- skaiciau, bet neradau ne puse zodzio uzsiminta apie uzdegima
(timing)
Seip suolaikiniams petroliams nelabai ka prituninsi- viskas ten ir taip jau ant "ribos" nebent papoliruot, ar galvanika kokia uzdet (bet ar verta?)

Labai geras daiktas butu uzdegimo ankstinikas pagal apsukas (timing)- va cia tai pagelbetum ;) gal ismanai programavime? ;)

_________________

*
Skype: robis-ut-lt
+37061011450
²º15


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 29 Rgp 2010 15:30 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Port timing ir timing skirtingi dalykai , petrolam kiek teko matyt port mapas geras jau buna, dazniausiai 2 langu , seip dar buna siektiek darbo su langais ir pati ismetimo anga gana maza , taip pat liejimo brokus sulygint, poliruot , dar neblogas tuningas petrolui butu uzdet reed valve , bet cia jau reiktu aliuma virint , frezuot detales spec , ajsku karbiuratoriu didesnio skersmens uzdet.Del chromavimo siektiek domejaus , tai reikalingas cianidas , o su juo prasidet nenoriu ajsku ir dar kiti reagentai. Del ankstinimo pagal apsukas is standartinio degimo nepadarysi , cia jau reik daryt spec degima su mikrokontroleriu , pagrindine problema su magneto gamyba , arba galima daryt tesiog smagrati su vienu magnetuku signalui , bet tada elektronikai maitint reiktu akumo papildomo , o jam nusedus nebeduotu kibirksties. Seip su avr mikrokontroleriais esu reikalu nemazai turejas , bet programavima primirses esu , bet ir nebuvau rimtas programuotojas.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 01 Rgs 2010 14:08 
Modeliuotojas
Modeliuotojas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 15 Rgs 2007 13:50
Pranešimai: 1228
Miestas: Klaipėda-Jakai

_________________
Mugen MBX6 ECO, MBX7 Eco
Caster K8T PRO brushless
Caster Rapture SCT 4WD
Turnigy SCT 2WD


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 01 Rgs 2010 20:49 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Kad uzstoja angas pasitaiko ir ant standartiniu komplektu , bet labai daznai buna motoroleriams kai uzdeda sportinius cilindrus , kartais net ir davirint bloko krasta reikia nes neber vietos , kai reikia beveik centrimetra nudrozt. Seip sakau seip vazinet neapsimoka nieko daryt , o jei lenktynse dalivauji , tai geras dalykas yra siektiek galingesnis variklis nei kitu.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 19 Rgs 2010 21:56 
Model
Model

Užsiregistravo: 28 Gru 2005 13:41
Pranešimai: 236
Miestas: Šiauliai
Spalio 3d. Fun2go Adresas: Plytinės g. 27, Vilnius kartodrome bus motoroleriu ziedines lenktynes , tai jei ka domina tuningas varikliuko , susiraskit mane galesim pakalbet , paduosit varikli i rankas nereiks siust.


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Dvitakčių variklių forsavimas
StandartinėParašytas: 18 Spa 2010 20:09 
Model
Model

Užsiregistravo: 19 Lap 2008 21:13
Pranešimai: 210
Miestas: Alytus
Siuo zmogumi tikrai galit pasitiket, pats stipriai domiuosiu motoroleriu sportu ir jis tikrai vienas is geriausiu (pagal atsiliepimus) Lietuvoje


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Sargybinis ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Administratoriaus kontaktai: info(eta)rcm.lt

 

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007